Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Już oficjalnie: mBank wprowadza bramkę płatniczą PayNow

Na razie sklepy internetowe, które zdecydują się skorzystać z rozwiązania oferowanego przez mBank, mogą przyjmować płatności przelewami pay by link oraz Blikiem

mBank potwierdził w komunikacie prasowym informację, którą mogliście znaleźć w serwisie cashless.pl już kilka dni temu w tekście mBank rozwija usługi płatnicze. PayNow wchodzi do standardowej oferty. Mowa o bramce płatniczej dla e-handlu. Jak twierdzi mBank wśród jej najważniejszych zalet jest szybkość działania – pieniądze pojawiają się na koncie sprzedawcy zaraz po dokonaniu wpłaty przez klienta.

Przeczytajcie także: mBank rusza z kampanią "Ludzie są niesamowici"

Testy tego rozwiązania trwały od kilku miesięcy. mBank podkreśla, że PayNow jest pierwszym integratorem płatności korzystającym z rozwiązań chmurowych. Narzędzie zaprojektowano tak, by jego obsługa z poziomu urządzeń mobilnych nie stwarzała problemów, co w dzisiejszych czasach ma ogromne znaczenie. Panel do zarządzania płatnościami zintegrowano z serwisem transakcyjnym banku. Usługa widoczna jest w zakładce "Płatności". Jej aktywacja jest bezpłatna. Klient płaci tylko stałą prowizję wynoszącą 0,95 proc. wartości transakcji. Bank zapewnia, że obecnie jest to najlepsza oferta na rynku.

Przeczytajcie także: Pekao złożył ofertę na przejęcie pakietu kontrolnego mBanku

Integrator płatności internetowych PayNow powstał we współpracy ze spółką mElements (podmiot z grupy mBanku). Zainteresowani nim klienci początkowo będą musieli liczyć się z pewnymi ograniczeniami. Do wyboru mają przelewy typu pay by link oraz płatności Blik. Co prawda bank zapowiada, że wkrótce rozszerzy opcje o płatności kartami i raty, ale nie precyzuje, kiedy to nastąpi. Brakuje też informacji na temat nowoczesnych rozwiązań mobilnych typu Apple Pay czy Google Pay. Osoby zainteresowane usługą znajdą więcej informacji pod tym adresem.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies