Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank rusza z kampanią "Ludzie są niesamowici". Kolejny raz uczy na co uważać w sieci

Obecna kampania jest kontynuacją projektu rozpoczętego przez mBank kilka lat temu

Dziś mBank rozpoczął nową kampanią edukacyjną, dotyczącą bezpieczeństwa w internecie, która jest kontynuacją projektu sprzed kilku lat. Po akcjach Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci! oraz Uważni w sieci przyszedł czas na projekt Ludzie są niesamowici. Przygotowane w jej ramach spoty będą emitowane w wielu miejscach: telewizji, internecie i kinach. Kampania będzie też obecna w prasie i na nośnikach zewnętrznych.

Przeczytajcie także: Rekordowa liczba i wartość fraudów kartowych

Tematem przewodnim jest ludzka brawura, o czym opowiada Aneta Kubik, menedżer mBanku: "W naszych filmach ludzie bawią się z niedźwiedziem, nurkują w przeręblu, wspinają się i spacerują po linie bez asekuracji. Wreszcie pędzą po torze z zawrotną prędkością. Nam te zachowania kojarzą się z innymi, równie niesamowitymi. Klikaniem w niesprawdzone linki i wiadomości. Płaceniem faktur i rachunków bez sprawdzenia numeru konta. Korzystaniem z internetowych "okazji" w nieistniejących sklepach czy wreszcie publikowaniem wrażliwych informacji w sieci".

Przeczytajcie także: Dwudziestolatek metodą na Blika ukradł ponad 70 tys. zł

W krótkich spotach podkreśla się, że te zachowania mogą skutkować utratą danych i pieniędzy. Chociaż o zagrożeniach tego typu mówi się sporo, to wciąż pojawiają się nowe ofiary. I nie są to wyłącznie osoby starsze, które w teorii radzą sobie gorzej w cyfrowym świecie. mBank uruchomił stronę LudzieSaNiesamowici.pl, na której tłumaczy, jak się chronić przed zagrożeniami.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies