Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank rozwija usługi płatnicze. PayNow wchodzi do standardowej oferty

PayNow to oferowana przez mBank bramka płatnicza dla sklepów internetowych

mBank poinformował klientów o zmianie tabeli opłat i prowizji dla firm. Nowością jest część poświęcona usłudze PayNow. Od kilku miesięcy trwały testy tego rozwiązania a teraz wchodzi ono do standardowej oferty mBanku, dostępnej dla wszystkich obsługiwanych przez niego firm. Z cennika wynika, że uruchomienie i deaktywacja usługi są bezpłatne. Jedyny koszt to prowizja od przyjętych płatności, wynosząca 0,95 proc. niezależnie od wartości obrotu.

Przeczytajcie także: Firma Blue Media wychodzi za granicę

PayNow to integrator płatności internetowych, czyli bramka umożliwiająca przyjmowanie płatności elektronicznych firmom prowadzącym sprzedaż w sieci. Tego rodzaju rozwiązań na rynku jest wiele. Najbardziej popularne w Polsce są oferowane przez takie firmy jak PayU, Przelewy24 czy Tpay. Pierwszym bankiem, który wprowadził własną bramkę płatniczą pod nazwę imoje był ING Bank Śląski. mBank idzie zatem w jego ślady.

Przeczytajcie także: Allegro uruchamia serwis społecznościowy

Proponowana przez mBank stawka prowizji jest bardzo atrakcyjna. Nie ma aktualnych danych dotyczących obowiązującej na rynku średniej. Ale z ostatniego notowania indeksu Compay wynika, że w grudniu 2017 r. wynosiła 1,7 proc. Nie sądzę, aby od tamtego czasu wiele się w tym obszarze zmieniło. Warto jednak zwrócić uwagę, że PayNow póki co obsługuje tylko przelewy typu pay by link i płatności Blik. Brakuje przede wszystkim kart oraz nowoczesnych i popularnych rozwiązań jak Apple Pay czy Google Pay. mBank dopiero w nieokreślonej przyszłości planuje wprowadzić do PayNow płatności kartami i raty.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies