Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
NEWS
mBank startuje z bramką płatniczą PayNow. O klientów chce powalczyć m.in. ceną

mBank obiecuje stałą prowizję od transakcji niezależnie od deklarowanego obrotu oraz metody płatniczej wybranej przez klienta

O tym, że mBank zamierza uruchomić pod nazwą PayNow własną bramkę do płatności w sklepach internetowych, mogliście dowiedzieć się z serwisu cashless.pl na początku września. Wówczas biuro prasowe potwierdziło zamiar rychłego uruchomienia nowej usługi, a na stronie paynow.pl pojawił się licznik odmierzający czas do startu tego rozwiązania. Jednak termin ten był kilka razy przekładany. Aż do dziś.

Przeczytajcie także: mBank uruchomi bramkę płatniczą PayNow

Jak wynika z informacji dostępnej pod adresem paynow.pl, właściciele sklepów internetowych już mogą korzystać z nowej bramki płatniczej. Operator PayNow deklaruje, że integracja z jego systemem trwa nie dłużej niż dwa odcinki ulubionego serialu. A dzięki założeniu rachunku bieżącego w mBanku pieniądze z wpłat od klientów od razu pojawiają się na koncie firmowym, bez konieczności długiego oczekiwania na przelew.

Z informacji zawartych na stronie paynow.pl wynika ponadto, że mBank nie pobiera za rejestrację w systemie żadnych opłat. Natomiast prowizja od transakcji jest stała i wynosi 0,95 proc., niezależnie od zadeklarowanej kwoty obrotu oraz metody płatności wybranej przez klienta. Wydaje mi się, że to atrakcyjna propozycja. Z archiwalnych wprawdzie, ale najbardziej aktualnych danych jakie opublikowane zostały przez operatora porównywarki Compay, wynika, że średnia wartość prowizji od transakcji internetowych przekracza w Polsce 1 proc. Stawka proponowana przez mBank jest jednak promocyjna, dostępna tylko dla tych firm, które zrezygnują z usług innych integratorów płatności i ma obowiązywać przez ograniczony czas.

Przeczytajcie także: Jeszcze więcej odroczonych płatności na Allegro

mBank jest drugim bankiem na polskim rynku, który w ostatnim czasie zdecydował się stanąć w szranki z takimi firmami jak PayU czy Przelewy24 i uruchomić własną bramkę do płatności internetowych. Wcześniej podobne rozwiązanie pod nazwą imoje wprowadził do oferty ING Bank Śląski. Z deklaracji przedstawicieli mBanku wynika, że także i on, podobnie jak ING, chce zaoferować w PayNow odroczone płatności.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies