Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
RTV EURO AGD wyposażyło dostawców w terminale płatnicze. Rozwiązanie działa już w całym kraju

To pierwszy na polskim rynku detalista z branży elektroniki użytkowej, który zdecydował się na takie udogodnienie

Sieć sklepów RTV EURO AGD poinformowała, że wyposażyła swoich techników-dostawców w terminale płatnicze. Klienci mogą płacić bezgotówkowo przy odbiorze dużego sprzętu dostarczanego do domu. Usługa jest już dostępna w całym kraju. Firma chwali się, że jest pierwszym detalistą z branży elektroniki użytkowej w Polsce, który wprowadził takie rozwiązanie. Jednym z partnerów technologicznych projektu jest Mastercard.

Przeczytajcie także: Już 250 tys. terminali uruchomiono w ramach Polski Bezgotówkowej

Terminale płatnicze u dostawców sieci zaczęły się pojawiać już w ubiegłym roku. Firma przekonuje, że zainteresowanie tym rozwiązaniem wśród klientów było ogromne, więc usługa była systematycznie rozszerzana. W swoim komunikacie RTV EURO AGD przywołuje dane NBP, z których wynika, że na koniec września 2019 roku w portfelach Polaków było ponad 42 mln kart płatniczych. Polacy coraz częściej preferują bezgotówkowe formy płatności, a detalista chciał wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.

Przeczytajcie także: Szykuje się największa transakcja w polskiej branży płatniczej od lat

Wyposażenie pracowników w terminale z pewnością wiąże się też z rozwojem e-commerce w Polsce. Pod koniec listopada ubiegłego roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o wynikach badania Mastercarda, na które powołuje się także RTV EURO AGD. Wynika z niego m.in., że zakupy w sieci robi ponad dwie trzecie (68 proc.) respondentów z Polski, a przynajmniej raz w tygodniu w ten sposób kupuje 37 proc. badanych. Warto podkreślić, że to właśnie elektronika i AGD należą do najpopularniejszych kategorii zakupowych w e-handlu.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies