Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ciąg dalszy kłopotów spółki Paymax. Od początku lutego terminale nie działają

Paymax to dostawca jednego z pierwszych na polskim rynku urządzeń typu mPOS

Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl i jednocześnie klient firmy Paymax od kilku dni nie może za pomocą terminala tej spółki akceptować płatności kartami. Wcześniej otrzymał propozycję podpisania nowej umowy z firmą SIX Payment, która to miałaby pozwolić mu na dalsze korzystanie z urządzenia. Dotychczas agentem rozliczeniowym, który zajmował się procesowaniem płatności na terminalach Paymax była firma Elavon.

Przeczytajcie także: Spółka z NewConnect zainwestowała w Paymax

O komentarz w tej sprawie poprosiłem biuro prasowe Paymax, które potwierdziło informacje czytelnika. – W związku z rozwiązaniem umowy z Elavonem od 1 lutego klienci Paymax nie mają dostępu do usług procesowania transakcji płatniczych na posiadanych przez nich urządzeniach – napisała w odpowiedzi na moje pytanie Agnieszka Wróblewska z Paymax. Jednocześnie zadeklarowała, że firmie zależy by klienci mogli nadal korzystać ze swoich terminali, dlatego informuje ich, jakie mają możliwości. Jedną z nich ma być podpisanie nowej umowy z dotychczasowym lub innym agentem rozliczeniowym.

Paymax to jeden z pierwszych na polskim rynku dostawców mPOS-ów. To urządzenie, które w połączeniu ze smartfonem staje się przenośnym terminalem płatniczym. W odróżnieniu od tradycyjnego POS-a zwykle nie jest wyposażony jednak w drukarkę. Potwierdzenie płatności może więc być wysłane np. w wiadomości e-mail. Poza tym mPOS-y, w odróżnieniu od urządzeń stacjonarnych, zwykle sprzedawane są przedsiębiorcom na własność, dzięki czemu nie muszą płacić za nie miesięcznego czynszu z tytułu dzierżawy.

Przeczytajcie także: Kłopoty firmy Paymax

O kłopotach firmy Paymax pierwszy raz w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać na początku ubiegłego roku. Wówczas również klienci stracili możliwość przyjmowania płatności na swoich mPOS-ach (funkcja ta później została przywrócona) a z oficjalnych marketów zniknęła aplikacja mobilna Paymax, konieczna do korzystania z terminala. Aplikacji nie mogę doszukać się tam do dzisiaj.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies