Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zmiany w PKP Intercity. Spółka wyposaża konduktorów w nowe terminale mobilne

Sprzęt ma ułatwić pracę konduktorom i zapewnić większe możliwości pasażerom

PKP Intercity informuje w komunikacie o zakupie 1250 nowych terminali mobilnych od firmy S&T Poland (z opcją dokupienia dodatkowych 250 urządzeń). Do pracowników trafiło już 400 terminali Zebra TC77, pozostałe mają być do ich dyspozycji do końca lutego bieżącego roku. W ten sposób zastępowany jest sprzęt marki Casio.

Przeczytajcie także: Amazon chce umożliwić klientom płacenie dłonią

Do dyspozycji konduktorów trafią zestawy składające się z terminala, drukarki oraz PIN pada. Sprzęt funkcjonuje w oparciu o technologię bezprzewodową – może korzystać z sieci WiFi w pociągach oraz z sieci LTE (istnieje możliwość aktywnego przełączenia pomiędzy dwoma operatorami). Urządzenie wyposażono w 4,7-calowy wyświetlacz oraz system operacyjny Android w wersji 8.1 i drukarkę. Z pozostałymi urządzeniami sprzęt może się komunikować przewodowo (USB, złącze szeregowe) oraz bezprzewodowo (WiFi, Bluetooth). Zestaw mieści się w poręcznej torbie.

Przeczytajcie także: Zakup biletów Kolei Mazowieckich przez aplikację mPay

Nowe terminale umożliwiają kontrolę biletów na kartach bezstykowych (to rozwiązanie testowano m.in. w komunikacji śląskiej). Spółka PKP Intercity informuje też o planach unowocześniania sprzętu kasowego – ma być sukcesywnie wymieniany w kasach biletowych i Centrach Obsługi Klienta.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies