Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Będą dopłacać sklepom za transakcje Blikiem

Operator systemu ma nowy pomysł na zwiększenie swojego udziału w handlu internetowym

Chodzi o dopłaty dla właścicieli sklepów internetowych, którzy przyjmować będą płatności Blikiem. Spółka Polski Standard Płatności, czyli operator tego systemu, pokryje 1 proc. wartości transakcji opłaconych przez klientów w ten sposób.

Przeczytajcie także: Visa Checkout może zastąpić V.me

Zgodnie z zasadami promocji aby uzyskać dopłatę, właściciele sklepów muszą płatność Blikiem udostępnić bezpośrednio na stronie www. W ten sposób klienci będą mogli płacić online bez wychodzenia ze sklepu, czyli bez dodatkowych przekierowań i ekranów transakcyjnych. Wystarczy jedynie potwierdzenie transakcji w mobilnej aplikacji bankowej.

Aby skorzystać z nowej promocji, handlowcy powinni zgłosić taką chęć u swojego agenta rozliczeniowego. Obecnie Blika w handlu internetowym oferują m.in. eCard, Przelewy24 czy Transferuj.pl. Wkrótce system będzie także dostępny na platformie Payeezy, oferowanej przez First Data.

Przeczytajcie także: Jest ratunek dla kart w internecie

Tymczasem podobny program w lutym tego roku zaoferował MasterCard. Mogą w nim brać udział ci właściciele sklepów internetowych, którzy na swojej stronie zaoferują płatność cyfrowym portfelem MasterPass. To rozwiązanie, które umożliwia podpięcie kart płatniczych dowolnego wydawcy i dokonywanie płatności bez konieczności każdorazowego podawania numerów kart, ich dat ważności, itd. MasterCard zwraca 0,6 proc. wartości transakcji MasterPassem.

Z informacji uzyskanych w biurze prasowym MasterCarda wynika, że program będzie kontynuowany także w przyszłym roku. Jego zasady mają jednak ulec modyfikacji tak, by więcej sklepów mogło z niego skorzystać. Na razie jednak szczegóły tych zmian okryte są tajemnicą.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies