Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercarda. Stanowisko objął Jerzy Hołub

Menedżer będzie odpowiedzialny za promocję marki i jej produktów oraz za projekty sponsoringowe

Mastercard poinformował, że 1 lipca stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale firmy objął Jerzy Hołub. Wcześniej funkcję tę sprawował Paweł Kotowski. Hołub jest doktorem socjologii Polskiej Akademii Nauk i Czeskiej Akademii Nauk oraz absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.

Przeczytajcie także: Awans Tomasza Owczarka w Mastercardzie

Nowy dyrektor zajmie się strategią i będzie odpowiadał za realizację działań promujących markę oraz rozwiązania technologiczne i produkty Mastercarda. Będzie też nadzorował działania związane z projektami sponsoringowymi firmy w Polsce, takimi jak m.in. Mastercard OFF CAMERA, Orange Warsaw Festiwal, Open’er Festival i Kraków Live Festival. Ma odpowiadać także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy.

Przeczytajcie także: Mastercard zmienia Priceless Specials w Bezcenne Chwile

Jerzy Hołub ma siedemnastoletnie doświadczenie marketingowe, które zdobył pracując w firmach: Orange, T-Mobile, Luxmed i PZU. Do zespołu Mastercard przeszedł z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z koncernami Google, Samsung i Cisco.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies