Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy system i apka Millennium nadal nie dla wszystkich klientów. Bank tłumaczy opóźnienie

Na razie najnowszą wersją aplikacji może się cieszyć połowa dotychczasowych użytkowników bankowości mobilnej tej instytucji

Bank Millennium przyznał, że wdrażany od maja nowy Millenet oraz mobilna aplikacja bankowa, wciąż nie są osiągalne dla wszystkich klientów. Dyrektor departamentu bankowości elektronicznej Millennium Halina Karpińska tłumaczyła, że nowe wersje są udostępniane stopniowo kolejnym grupom użytkowników. Następnie przedstawiciele każdej z takich grup są proszeni o opinie na temat nowych rozwiązań, a w razie potrzeby instruowani jak z nich korzystać.

Przeczytajcie także: Nowy Millenet już dostępny dla pierwszych klientów

Halina Karpińska ujawniła też, że na razie nowej aplikacji może używać mniej więcej połowa mobilnych klientów banku, a systemu desktopowego mniejsza grupa. – Klienci używający aplikacji są bardziej zaawansowani technologicznie i tu będziemy przyspieszać wdrożenie. W przypadku klientów korzystających z Millenetu zajmie to trochę więcej czasu. Oba rozwiązania na pewno będą wdrożone w 100 proc. do końca roku – zapewnia Karpińska.

Nowy serwis został zbudowany od podstaw i zawiera m.in. nową sekcję "Wydarzenia", która ma być źródłem kompletnych informacji o finansach użytkownika. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientami w bankowości elektronicznej. Na stronie startowej znalazła się też nowa sekcja o nazwie "Dodatki". Można je dowolnie konfigurować i dodać do głównego ekranu te elementy, które w codziennym bankowaniu są najbardziej przydatne. Przykładowo umieszczony tam "Wygodny przelew" umożliwi szybki transfer pieniędzy.

Przeczytajcie także: Nowy serwis i aplikacja niebawem w banku Millennium

Przy okazji bank poinformował, że liczba aktywnych użytkowników jego aplikacji mobilnej wynosi obecnie 850 tys. Natomiast z bankowości elektronicznej według danych na koniec marca korzystało 1 mln 460 tys. klientów Millennium.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies