Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowość w Toyota Banku. Klientów obsłuży chatbot

Na razie nowe rozwiązanie działa w serwisie internetowym, ale wkrótce zostanie uruchomione także w komunikatorze Messenger

Toyota Bank Polska poinformował, że wprowadził nowe sposoby obsługi klientów w swoim serwisie internetowym - usługę chatbota oraz livechat. Narzędzia te wykorzystują sztuczną inteligencję oraz robotykę. Te same rozwiązania oferuje też klientom spółka Toyota Leasing Polska.

Przeczytajcie także: Toyota Bank wdraża nowy system transakcyjny

Projekt został zrealizowany we współpracy z firmą InteliWISE. Bank zapowiada, że kolejnym etapem projektu będzie wdrożenie chatbota i livechata w Messengerze Facebooka oraz pełna ich integracja z systemami bankowymi i leasingowymi. Chatbot Toyota Banku nazywa się Tomoko (Przyjaciel) i odebrał już 1,2 tys. rozmów oraz udzielił 4 tys. odpowiedzi.

Według banku wprowadzenie wirtualnego doradcy oraz livechata to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej wolą pisać niż dzwonić. Robot zmniejsza też obciążenie pracowników działu obsługi, co z kolei powinno się przełożyć na lepszy i szybszy kontakt z klientami.

Przeczytajcie także: Bank PKO BP zatrudnił chatbota

Toyota Bank to kolejna instytucja na polskim rynku, która wprowadziła chatbota i sztuczną inteligencję do rozmów z klientami. Wcześniej w ramach bankowości elektronicznej, w Messengerze albo w aplikacji mobilnej zrobiły to m.in. mBank, Millennium i Citi Handlowy. Chatbota w procesie rekrutacji pracowników używają też m.in. PKO BP i Santander.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies