Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowość od PayPo. Spółka wydłuża termin płatności za produkty zamówione w internecie

Od teraz klienci będą mieli 30 dni na płatność za zakupy realizowane przy pomocy usługi PayPo

Spółka PayPo poinformowała, że od dzisiaj wszyscy klienci sklepów internetowych korzystający z jej usługi mają 30 dni na zapłatę za swoje zakupy. Dotychczas termin płatności wynosił 21 dni.

Przeczytajcie także: Oto polska odpowiedź na Twisto

PayPo wyjaśnia, że wprowadza te zmianę, ponieważ z analiz firmy wynika, że stosowany do tej pory termin 21 dni nie zawsze wystarczał sklepom na przeprocesowanie zwrotów produktów. Dotyczyło to szczególnie dużych sklepów internetowych korzystających z zewnętrznych magazynów.

Spółka oferuje bezpłatnie klientom detalicznym coraz popularniejsze na polskim rynku rozwiązanie polegające na odroczeniu płatności za zakupy internetowe. Umożliwia zamówienie i zakup produktów we współpracujących z nią e-sklepach bez konieczności wydawania od razu pieniędzy. Płatność można zrealizować jednorazowo lub w ratach miesiąc po otrzymaniu przesyłki. Usługa PayPo jest dostępna poprzez bramki płatnicze Przelewy24 i Dotpay. Konkurencyjne dla PayPo rozwiązanie oferują w Polsce należąca do ING spółka Twisto oraz współpracująca z PayU firma Kreditech.

Przeczytajcie także: Google wprowadza voice commerce w Polsce

PayPo jest nominowana do fintechowej nagrody Cashless w kategorii Fintech Future 2019, w której wyróżnione zostały firmy o największym potencjale rozwojowym. Ogłoszenie laureatów odbędzie się podczas Cashless Fintech Evening 30 maja w Warszawie. Partnerami głównymi wydarzenia zostały firmy Mastercard i Visa, a wspierającymi: ING, MCX Systems, Nest, PayHolding i Twisto.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies