Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Usługa PZU GO trafiła do sprzedaży. Zapłacicie 49 zł za to, aby być obserwowanym?

PZU GO to zainstalowany na szybie auta beacon oraz aplikacja, która w razie wypadku wezwie pomoc

Największy polski ubezpieczyciel poinformował dzisiaj o wprowadzeniu do sprzedaży usługi o nazwie PZU GO. Składa się na nią beacon (niewielkie urządzenie umieszczane np. na szybie auta), które łączy się poprzez bluetooth z aplikacją zainstalowaną na smartfonie. Rozwiązanie jest dostępne w cenie 49 zł dla kierowców kupujących ubezpieczenie PZU Pomoc w Drodze. Można je nabyć u wybranych sprzedawców w Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Białymstoku.

Przeczytajcie także: PZU zapowiada wprowadzenie telematyki

PZU GO został zaprezentowany w styczniu ubiegłego roku. Dzięki zestawowi czujników ma wykrywać sytuację awaryjną i wysyłać odpowiedni sygnał do centrum alarmowego PZU. Wówczas jego pracownik będzie próbował skontaktować się z kierowcą, by wyjaśnić, co się stało. Jeśli kontakt się nie uda, powiadomione zostaną odpowiednie służby ratunkowe. Testy rozwiązania trwały przez ostatni rok. W ich ramach kierowcy przejechali ponad pół miliona kilometrów.

– Wierzymy, że PZU GO znacznie poprawi bezpieczeństwo kierowców i pomoże ratować zdrowie oraz życie osób poszkodowanych w wypadkach. PZU jako pierwszy ubezpieczyciel tej skali wprowadza tego typu rozwiązanie – mówi Andrzej Skasko, dyrektor biura CRM i rozwoju technologii w PZU.

Przeczytajcie także: Jak rozliczyć podatek od inwestycji w pożyczki społecznościowe?

PZU GO wykorzystuje rozwiązania z zakresu telematyki. Umożliwiają one m.in. zbieranie informacji na temat stylu jazdy kierowców i na tej podstawie przyznawać zniżki w składkach polis komunikacyjnych. Posiadacze PZU GO też mogą liczyć na dodatkowe benefity z tytułu bezpiecznego stylu jazdy. Inne firmy ubezpieczeniowe w Polsce też już wykorzystują rozwiązania telematyczne. Jednym z nich jest np. Hestia, która wraz z operatorem aplikacji Yanosik pod marką YU sprzedaje ubezpieczenia w cenach zależnych od stylu jazdy.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies