Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Aktualizacja aplikacji Santandera. Bank wprowadził nowe wersje językowe

Teraz oprócz polskiego i angielskiego użytkownicy mają do dyspozycji języki rosyjski i ukraiński

W markecie Google Play (zakładam, że także w App Store) znaleźć możecie aktualizację aplikacji Santandera datowaną na 4 kwietnia. Zawiera ona w zasadzie jedną nowość, a mianowicie dwie kolejne wersje językowe: rosyjską i ukraińską. Dzięki temu użytkownicy aplikacji Santandera mogą obsługiwać ją w czterech językach. Wcześniej był dostępny oczywiście polski i angielski.

Przeczytajcie także: Zgłoście się do drugiej edycji Mapy Polskiego Fintechu

Język aplikacja mobilnej Santandera wybiera się poprzez funkcję dostępną w ustawieniach po zalogowaniu. To inaczej niż np. w apce Mobilny Portfel byłego Raiffeisen Polbanku. Tam aplikacja sama wybiera język domyślny na podstawie ustawień językowych smartfona. Santander natomiast oferuje także kilka wersji językowych swojego internetowego serwisu transakcyjnego. Na razie są to jednak, oprócz polskiego, także hiszpański i angielski.

Przeczytajcie także: Co branża fintech myśli o regulacjach w Polsce

Aplikacja mobilna Santandera należy do najnowocześniejszych na polskim rynku. Jest też nieźle oceniana przez użytkowników. W markecie Google Play wystawili jej ocenę na poziomie 4,6 gwiazdki na 5 możliwych. Lepsze opinie na polskim rynku ma zdaje się tylko aplikacja IKO oferowana przez PKO, która cieszy się średnią wynoszącą 4,7 gwiazdki.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies