Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO BP ułatwia życie osobom głuchym. Wprowadza język migowy do obsługi

Pomoże w tym tłumacz dostępny online dla klientów i pracowników banku

Od dziś w każdym oddziale i agencji banku PKO BP osoby głuche mogą komunikować się z pracownikami i załatwić sprawy posługując się językiem migowym. Mają do dyspozycji tłumaczy takiego języka dostępnych w czasie połączenia internetowego.

Przeczytajcie także: Niespodzianka od PKO z okazji setnych urodzin

Tłumacz pośredniczy w rozmowie między doradcą bankowym a klientem. Jak to wygląda w praktyce? Na początku spotkania z doradcą nawiązywane jest połączenie wideo z tłumaczem języka migowego. Klient może zrobić to przy użyciu swojego telefonu. Wystarczy, że uruchomi w nim przeglądarkę, wejdzie na stronę www.pkobp.pl/migam i kliknie przycisk "Połącz z tłumaczem". Tłumaczenia odbywają się za pośrednictwem video rozmowy. Osoba tłumacząca przekłada język migowy na polski mówiony i odwrotnie.

Usługa jest dostępna w godzinach pracy oddziałów. Chcąc skorzystać z z pośrednictwa tłumacza polskiego języka migowego online klient nie musi wcześniej się umawiać. Bankowcy z PKO podkreślają, że ich celem jest tu "zaoferowanie obsługi na takim samym poziomie wszystkim klientom i postrzeganie banku jako instytucji przełamującej bariery, nastawionej na nowoczesne technologie".

Przeczytajcie także: Nowa karta od PKO BP dla kibiców Ekstraklasy

PKO BP jest największym bankiem w Polsce. Ma 9,7 mln klientów, natomiast Polski Związek Głuchych zrzesza ok. 100 tys. członków. Według szacunków liczba Polaków głuchych i słabosłyszących może się wahać od 45 tys. do 50 tys. Językiem przez nich stosowanym jest Polski Język Migowy, który ma inną od mówionego języka polskiego gramatykę i składnię. Wczesniej rozmaite ułatwienia i pomoc tłumaczy dla osób niepelnosprawnych słuchowo zaoferowały m.in. mBank, Santander i ING.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies