Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Okulary ze skanowaniem tęczówki, stolik z funkcją płatności, biometria behawioralna. Mastercard pokaże jak to działa w praktyce

W przyszłym tygodniu w Warszawie zagości strefa demo z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi testowanymi przez organizację płatniczą

Podczas odbywającej się w przyszłym tygodniu (19-20.03) konferencji Cashless Congress Mastercard udostępni specjalną strefę z przyszłościowymi technologiami. Znajdzie się w niej dziewięć różnych rozwiązań m.in. z zakresu innowacyjnych metod płatności i ich bezpieczeństwa oraz cyfrowych zakupów. Będzie można przetestować ich działanie w praktyce.

Przeczytajcie także: Przyszłość płatności ukształtuje się w tym roku

Wśród tych nowinek technologicznych znajdą się wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość (AR) okulary Google Glass, za pomocą których można zrobić zakupy, zakończone skanem tęczówki oka jako autoryzacją transakcji. Będzie można też użyć do zakupów gogli VR (wirtualnej rzeczywistości). Dostępne też będzie interaktywne, dotykowe lustro, dzięki któremu można kupić ubrania już w przymierzalni, bez stania w kolejce do kasy.

Kolejna prezentowana innowacja to interaktywny stolik z funkcją płatności zbliżeniowych, zaprojektowany do używania w poczekalniach na lotnisku i strefach cateringu. Będą też technologie biometryczne: Identity Check Mobile do autoryzacji transakcji na urządzeniu mobilnym, za pomocą zdjęcia twarzy (Face ID) lub odcisku palca oraz NuData wykorzystujące biometrię behawioralną, dzięki której w ostatnie święta sprzedawcy detaliczni zapobiegli oszustwom o wartości 500 mln dolarów.

Przeczytajcie także: Kolejny pilotaż biometrycznej karty zbliżeniowej

Mastercard zaprezentuje też SRC - nowy, jednolity standard płatności, który prawdopodobnie jeszcze w tym roku opublikuje organizacja EMV, rewolucjonizując płatności kartą w e-commerce. Będą też pokazane technologie i możliwości dokładnej kontroli użytkownika nad tym, w jaki sposób korzysta ze swoich kart płatniczych.

Każdy z elementów strefy da odwiedzającym możliwość interakcji i osobistego doświadczenia jak działają najnowsze rozwiązania firmy, wykorzystywane w płatnościach, handlu i usługach finansowych.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies