Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Awans w Diners Club. Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu

Masztakowska pracuje w organizacji od prawie 15 lat

Diners Club Polska informuje o ważnej, personalnej zmianie w dziale sprzedaży i marketingu. Na stanowisko dyrektora awansowano Monikę Masztakowską, która zastąpiła Pawła Kałudowa. Nowa dyrektor objęła swoją funkcję z początkiem marca bieżącego roku.

Przeczytajcie także: Oto najbardziej wpływowe kobiety w polskich płatnościach

Monika Masztakowska z firmą związana jest od blisko 15 lat. Pracę w Diners Club rozpoczęła jako menadżer ds. marketingu i PR w 2004 r. Przez ostatnie 3 lata była menadżerem ds. sprzedaży, a wcześniej przez prawie dwa lata wspierała dział rozwoju produktu. Przez cały czas budowała sieć sprzedaży kart wydawcy oraz wzmacniała jego wizerunek. Od marca 2019 r. odpowiada za koordynację wszystkich działań z zakresu marketingu i sprzedaży całej firmy.

Przeczytajcie także: Magdalena Borowik obejmie stanowisko w KNF

Zanim nowa dyrektor marketingu i sprzedaży trafiła do Diners Club była związana z firmami z obszaru finansów. Doświadczenie zdobywała realizując projekty między innymi dla banku BPH, Kredyt Banku czy PKO BP. Jest absolwentką wydziału matematyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz podyplomowych studiów public relations na Akademii Ekonomicznej.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies