Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nest wprowadza nowy system. Czeka Was długa przerwa techniczna, ale karty mają działać normalnie

Przerwa w dostępie do systemów elektronicznych zacznie się dzisiaj o godz. 17 i potrwa do poniedziałku do godz. 8

Jak powiedziano mi w biurze prasowym Nest Banku w trakcie rozpoczynającej się dzisiaj dłuższej niż zwykle przerwy technicznej wszystkimi kartami będzie można posługiwać się normalnie. Z tym że zrealizowane w tym czasie transakcje będą widoczne w systemie bankowości elektronicznej z opóźnieniem.
Przeczytajcie także: Nest Bank gotowy na Open Banking
Od poniedziałku nowy system będzie dostępny dla wszystkich, czyli nowych i starych klientów Nest Banku. Logując się do niego po raz pierwszy użytkownik skorzysta z dotychczasowego loginu (numeru NIK), ale podczas pierwszego logowania będzie musiał określić nowe hasło.
Jeśli chodzi a bankowość mobilną to stara aplikacja przestanie działać i trzeba będzie z Google Play lub App Store pobrać nowe oprogramowanie. Logowanie do niego także odbywać się będzie za pomocą dotychczasowych danych. Natomiast stary system bankowości internetowej będzie dostępny jedynie w trybie do odczytu (nie będzie można za jego pomocą zlecać transakcji) i tylko do 31 marca.
Bank podkreśla, że nowy system da klientom bezpieczeństwo i wygodę w logowaniu i autoryzacji – będą mogli m.in. zdefiniować własny login, w tym alias oraz awatara (obrazek bezpieczeństwa). Będzie też możliwość mobilnej autoryzacji operacji, logowanie za pomocą odcisków palca zarówno w wersji na Androida jak i iOS oraz Face ID (w wersji na iOS). Nowością będzie też opcja "Saszetek" – elektronicznych kopert, w których będzie można blokować pieniądze "nie do ruszenia" przeznaczone na konkretny cel np. wakacyjny wyjazd.
Przeczytajcie także: Tak było podczas Cashless Open Banking Breakfast

W nowej aplikacji mobilnej ułatwiono obsługę finansów prywatnych i firmowych – między profilami będzie można się przełączać po jednorazowym logowaniu czy definiować indywidualne uprawnienia i limity operacji dla poszczególnych użytkowników konta. Klienci będą też mogli płacić mobilnie za pomocą Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, a wkrótce także przy pomocy Blika.

Wprowadzane teraz zmiany to pierwszy etap wdrażania nowości w Nest. Na wiosnę, a konkretnie na przełomie marca i kwietnia, bank zapowiada kolejne innowacje. Klienci mają mieć wówczas m.in. możliwość zaciągania historii swojego rachunku z innego banku i będą mogli korzystać z rozwiązań związanych z rodzinnym zarządzaniem domowymi finansami.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies