Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro znosi limit dostaw w ofercie Smart. Wprowadza też abonament miesięczny

Platforma zakupowa zmienia swoją płatną usługę Allegro Smart. Od dziś użytkownicy nie są związani limitem 365 darmowych przesyłek rocznie

Jesli korzystacie z usługi Smart, to płacicie 49 zł rocznie, a zamówione przez Was zakupy na Allegro dostarczane są bezpłatnie do paczkomatów i punktów odbioru. Do tej pory obowiązywał jednak limit 365 darmowych dostaw rocznie. Wchodząca dziś w życie nowość polega na tym, że przy zachowanej wysokości opłaty za Smart zniesiony zostaje limit. Od teraz w ramach abonamentu można zamawiać dowolną liczbę przesyłek.
Przeczytajcie także: Allegro Smart. To nowa oferta, dzięki której dostawy są bezpłatne
Allegro wprowadza też nową opcję usługi Smart. Za 8,99 zł możecie zamówić abonament na przesyłki na jeden miesiąc. Bez zmian pozostaje warunek, że z dostawy w ramach usługi można skorzystać, gdy zakupy od jednego sprzedawcy mają wartość 40 zł i więcej. Firma informuje też, że usługę będzie można opłacać kartą płatniczą debetową lub kredytową. Wystarczy raz wprowadzić numer karty i miesięczna opłata będzie pobierana automatycznie.
Przypomnę, że wprowadzona dwa miesiące temu usługa nie obejmuje przesyłek kurierskich. Dostawy realizowane są za pośrednictwem paczkomatów InPostu, placówek Poczty Polskiej, Ruchu, stacji Orlen i sklepów Żabka oraz Freshmarket. Łącznie jest to 15 tys. punktów w kraju. Według zapowiedzi spółki do końca roku ma być ich około 20 tys. Usługa Smart dotyczy także dostaw za pomocą listów poleconych przekazywanych przez Pocztę Polską. Abonament obejmuje też bezpłatne zwroty z użyciem paczkomatów lub punktów odbioru.

Przeczytajcie także: W polskim e-commerce nadal królują gotówka i pay by linki
Przy okazji Allegro poinformowało, że po dwóch miesiącach działania, z usługi korzysta już kilkaset tysięcy klientów. Oferta ze znakiem Smart obejmuje ponad 40 milionów produktów. Natomiast polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie; odnotowuje dwucyfrowe wzrosty liczby transakcji w ujęciu rok do roku. Według prognoz w 2018 r. wartość całego rynku może osiągnąć 45 mld złotych.
KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies