Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rozwód trwał dwa lata. Payback wraca na Allegro

Użytkownicy programu lojalnościowego będą mogli zbierać punkty za zakupy produktów z większości kategorii dostępnych na Allegro

2016 rok to nie był najlepszy okres w życiu programu Payback w Polsce. Wiosną tamtego roku z wydawnictwa kart debetowych dla klientów programu zdecydował BZ WBK. Później przyszło lato, w trakcie którego z przyznawania punktów klientom programu zrezygnowało dwóch wielkich partnerów, a więc Empik i Allegro, które wprowadziły własne rozwiązania lojalnościowe. Okazuje się jednak, że w przypadku tego drugiego nie był to rozwód a jedynie separacja, która trwała niecałe dwa lata.

Przeczytajcie także: Empik i Allegro żegnają się z Payback

W przysłanym przed chwilą do redakcji Cashless komunikacie prasowym Payback informuje, że użytkownicy tego programu znowu mogą zbierać punkty na Allegro. Powrót na największą platformę e-commerce w Polsce powiązano z akcją specjalną. W jej ramach można dostać eKupon uprawniający do otrzymania dwa razy więcej punktów za dowolny zakup dokonany na Allegro. Normalnie jeden punkt przyznawany jest za każde 5 zł wydane na zakupy.

Przeczytajcie także: BZ WBK rezygnuje z kart Payback

Programy lojalnościowe to bardzo ważny element oferty z punktu widzenia handlowców, szczególnie w placówkach stacjonarnych. Pozwalają bowiem gromadzić cenne informacje na temat tego co, kiedy i gdzie kupują klienci. Niestety, do korzystania z tego rodzaju rozwiązań zniechęca niewielka wartość punktów przyznawanych za uczestnictwo w programach. Stąd wydawało mi się, że odejście tak wielkich partnerów jak Empik czy Allegro sugeruje powolny zmierzch Payback. Powrót do współpracy jednego z nich wyglądać może niezwykle ciekawie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies