Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Duża aktywność Mastercarda i nowy profil Polski Bezgotówkowej. Branża płatnicza na Twitterze w I kw. 2018 r.

Spośród firm płatniczych działających na polskim rynku najwięcej obserwujących ma profil warszawskiego oddziału Visy

19,3 tys., czyli o ponad 100 więcej niż w grudniu 2017 r. Tyle osób obserwowało na koniec marca profil Visy Polska. Dzięki temu Visa może chwalić się, że na Twitterze jest najpopularniejszą firmą z branży płatniczej działającą na polskim rynku.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa się rozpędza. Już 10 tys. terminali

Drugim pod względem popularności jest profil polskiego oddziału Mastercarda. Organizacja ma na Twitterze prawie 5,5 tys. obserwujących, a w okresie od stycznia do marca zaczęło ją śledzić ponad 400 nowych osób. To największy przyrost spośród wszystkich instytucji z branży płatniczej komunikujących się z otoczeniem za pomocą tweetów.

Jak widzicie, na kolejnych dwóch miejscach znajdują się firmy z rdzennie polskim rodowodem, czyli Blik oraz Jiffee. Pierwszy to system płatności mobilnych oferowany przez spółkę Polski Standard Płatności. Z kolei Jiffee to rozwiązanie płatnicze wdrażane przez warszawską spółkę Braintri. Oba profile zyskały w I kw. tego roku ponad 250 nowych obserwujących.

Przeczytajcie także: Włoska firma wprowadza do Polski nową markę POS-ów

W rankingu popularności w minionym kwartale wielu zmian nie było. Wspomnieć trzeba jednak, że o jedną pozycję awansował KIR, który prześcignął profil Blue Media. Pojawiła się także nowa instytucja, czyli fundacja Polska Bezgotówkowa. Jeśli chodzi o aktywność, najwięcej tweetów w okresie od stycznia do marca zamieścił Mastercard. Na trzech profilach, a więc PayU, Blue Media i Planet Plus nie działo się kompletnie nic – nie zamieszczono na nich nawet jednej nowej informacji.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies