Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
To najlepszy dowód nowoczesności polskiego sektora bankowego. mBank sprzedał licencję do Francji

Polska instytucja udzieliła licencji francuskiemu odpowiednikowi Banku Pocztowego i liczy na zainteresowanie kolejnych zagranicznych banków 

Klienci francuskiego odpowiednika Banku Pocztowego La Banque Postale niedługo będą mogli korzystać z nowej bankowości internetowej i aplikacji przygotowanych na podstawie rozwiązań znanych z polskiego mBanku. To wynik umowy licencyjnej podpisanej między obiema instytucjami. Jak napisano w komunikacie prasowym, Francuzi stawiają na sprawdzone już w praktyce rozwiązanie, bo chcą szybciej niż konkurencja zaoferować swoim klientom nowoczesne usługi.

Przeczytajcie także: Pekao wprowadza nowy serwis na komórki

mBank w ramach utworzonej niedawno platformy mBox zaoferuje swoje rozwiązania w zakresie bankowości detalicznej także innym instytucjom. Poinformował, że trwają już rozmowy z kolejnym podmiotami zainteresowanymi nabyciem licencji.

Przypomnę, że rozwiązania mobilne polskich banków, czyli mBanku i BZ WBK, znalazły się w czołówce w tegorocznym rankingu Forrester Research. Zdaniem analityków tej firmy bankowość mobilna mBanku jest drugą w Europie - najlepsi okazali się Hiszpanie z BBVA.

Przeczytajcie także: Kościół anglikański zamienia tace na terminale

Ocena ekspertów Forrestera dotyczyła starszej wersji apki mBanku. W kwietniu instytucja oddała w ręce klientów nową, w której znalazły się od dawna wyczekiwane zbliżeniowe płatności mobilne, logowanie biometryczne na telefonach systemem Android oraz blikowy one click dla płacących w internecie. Być może wkrótce z większości tych udogodnień skorzystają także klienci francuskiego banku pocztowego.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies