Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BNP Paribas wprowadza panic button. Jedno kliknięcie pozwala na zablokowanie dostępu do e-bankowości

Nową funkcję użytkownicy aplikacji znajdą w zakładce Kontakt i pomoc lub zakładce Profil, w sekcji Bezpieczeństwo. Wcześniej podobne rozwiązanie udostępnił mBank

BNP Paribas poinformował o wprowadzeniu do aplikacji nowej funkcji: blokowania dostępu do bankowości mobilnej i internetowej. Dzięki temu użytkownik może łatwiej zabezpieczyć swoje konto, jeśli podejrzewa, że padł ofiarą oszustów.

Przeczytajcie także: Na skradzione numery PESEL zakładali rachunki bankowe

Nowa funkcja dostępna jest po aktualizacji aplikacji. Użytkownicy GOmobile znajdą ją w zakładce Kontakt i pomoc (prawy górny róg) lub w zakładce Profil, w sekcji Bezpieczeństwo. Tam mogą kliknąć opcję "Zablokuj dostęp do bankowości internetowej GOonline i GOmobile".

Przeczytajcie także: Podwyżki opłat i prowizji w BNP Paribas

Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o podobnym mechanizmie zabezpieczającym klientów przed działaniem oszustów, który wprowadził mBank. Tyle że w przypadku tej instytucji klient nie blokuje dostępu do bankowości, a jedynie czasowo wstrzymuje możliwość realizowania transakcji: zlecania nowych przelewów, płatności Blik, płatności kartą oraz wypłacania gotówki z bankomatu i w placówce. A jednocześnie użytkownik nadal może zalogować się do aplikacji mobilnej i systemu transakcyjnego, skontaktować się z pracownikiem mBanku przez czat lub mLinię jako klient zidentyfikowany. Więcej na ten temat przeczytacie w tekście: mBank udostępnia funkcję blokady transakcji. Możecie ją włączyć, ilekroć przypuszczacie, że zostaliście oszukani.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies