Wcześniej wybrana grupa klientów testowała nowe rozwiązanie udostępnione przez spółdzielców
Biuro prasowe SGB podało, że banki spółdzielcze z tego zrzeszenia udostępniły w swojej aplikacji funkcję płatności odroczonych Blika. – Nowa usługa zapewnia klientom wygodę i elastyczność w dokonywaniu płatności. Jako jedni z pierwszych w Polsce uzupełniamy tym samym portfolio funkcji Blik, które oferuje aplikacja SGB Mobile – powiedział Błażej Mika, wiceprezes SGB-Banku.
Blik Płacę Później to usługa, która umożliwia zamówienie produktów w wybranym sklepie internetowym i płatność za nie po 30 dniach bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Obecnie z rozwiązania można korzystać w 20 tys. sklepów. Minimalna kwota transakcji uprawniających do skorzystania z Blik Płacę Później wynosi 30 zł. Maksymalny limit opiewa zaś na 4 tys. zł, z tym że o jego ostatecznej wysokości decyduje ocena zdolności kredytowej.
– Udostępnienie Blik Płacę Później w SGB potwierdza, że odroczone płatności nie są już dodatkiem do oferty, lecz integralną częścią codziennej bankowości. Klienci banków spółdzielczych zyskali właśnie dostęp do usługi, która pozwala im elastycznie rozkładać wydatki w czasie, z zachowaniem tego samego poziomu bezpieczeństwa i wygody, co w największych instytucjach – uważa Witold Litaszewski, dyrektor Departamentu finansowania konsumenckiego w Bliku.
SGB jest czwartym bankiem, którego klienci mogą korzystać z usługi Blik Płacę Później. Wcześniej rozwiązanie to wdrożyły takie instytucje jak VeloBank i Millennium. Kilka tygodniu temu zaś udostępnił ją największy na rynku polskim bank detaliczny, czyli PKO BP. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście Blik Płacę Później od dziś dostępny dla wszystkich klientów PKO BP.