Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Dzięki umowie z DPD sieć automatów w usłudze Allegro Delivery przerosła w Polsce InPost

Obecnie w ramach Allegro Delivery funkcjonuje już 33 tys. automatów paczkowych

Allegro podpisało z DPD umowę o współpracy, dzięki czemu do usługi Allegro Delivery dołączyło około 12 tys. automatów paczkowych oraz 21 tys. punktów odbioru kurierskiej marki. Kontrakt obowiązuje do kwietnia 2030 r.

Przeczytajcie także:  Allegro szykuje nowe usługi płatnicze?

Tym samym sieć partnerska platformy e-commerce liczy aktualnie 33 tys. automatów paczkowych i 37 tys. punktów odbioru. Warto przypomnieć, że według analizy cashless.pl, na koniec II kw. 2025 r. InPost miał w Polsce ponad 26,5 tys. automatów paczkowych. To oznacza, że w ramach usługi Allegro Delivery, dzięki połączeniu sieci automatów należących do kilku niezależnych operatorów, działa już więcej maszyn niż posiada InPost, który chwali się pozycją lidera na polskim rynku.

Przeczytajcie także:  InPost inwestuje w producenta automatów paczkowych Bloq.it

W trakcie ostatnich miesięcy konkurencja między Allegro a InPostem mocno się zaostrzyła. Kilka tygodni temu czytelnicy cashless.pl mogli przeczytać o tym, że InPost domaga się od platformy e-commerce 100 mln zł, co związane jest z faworyzowaniem przez nią własnych metod dostaw. Z kolei marka z pomarańczowym logo systematycznie powiększa sieć partnerską Allegro Delivery. Oprócz opisanej powyżej umowy, w lipcu zawarto kontrakt z Żabką, dzięki czemu sieć punktów odbioru powiększyła się o 11,6 tys.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies