Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zmiany w zarządzie Autopay. Pojawił się w nim Tomasz Jakubowski

Obecnie zarząd liczy cztery osoby. Jego kadencja potrwa pięć lat

Firma Autopay poinformowała o nowym podziale kompetencji w zarządzie. To wynik pojawienia się w nim Tomasza Jakubowskiego, który odpowiada za realizację długofalowej strategii rozwoju podmiotu. Menedżer zajmuje się m.in. optymalizacją procesów w spółce, ale też prawnym audytem wewnętrznym i zarządzaniem rozliczeniami. Wcześniej Jakubowski zdobywał doświadczenie m.in. w sektorze bankowym.

Przeczytajcie także: Zestawienie dostępności usług Blika w bankach

Na czele instytucji pozostaje Andrzej Antoń, który funkcję prezesa pełni od przeszło dwóch lat. To jeden ze współzałożycieli Autopay. W ostatnich latach zasiadał najpierw w zarządzie, następnie w radzie nadzorczej spółki. Obecnie odpowiada za strategię rozwoju firmy, w tym politykę wizerunkową i marketingową spółki, zarządzanie kadrami czy cyberbezpieczeństwo.

Od lipca 2021 roku w zarządzie zasiada również Ewa Woroszył, która odpowiada przede wszystkim za politykę finansową i podatkową spółki oraz raportowanie finansowe. Czteroosobowy zarząd, którego kadencja potrwa pięć lat, uzupełnia Wojciech Murawski, który pełni funkcję członka zarządu od czerwca 2021 roku i odpowiada za zarządzanie biznesem. W szczególności za komercjalizację produktów i usług spółki.

Przeczytajcie także: Więcej kolei w polskich aplikacjach

Nowy podział kompetencji w zarządzie wiąże się także z rebrandingiem, który w ubiegłym roku przeszła firma. Działająca wcześniej pod marką Blue Media spółka zdecydowała się zmienić nie tylko nazwę, ale też wprowadzić nowy podział kompetencyjny na tzw. business unity: Mobility, Finance oraz Bills&Top-up i Additional Income. Swoją drogą zmiany objęły także sferę wizualną: w nowym logo Autopay połączono kształt litery A z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów. Niedawno okazało się, że ubiegłoroczny rebranding został nominowany w dwóch kategoriach w konkursie Transform Awards Europe 2024 organizowanym przez "Transform magazine".

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies