Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowe Autopay będzie rozwijać automatyzację i sztuczną inteligencję w e-commerce

Niestandardowe usługi wspierające sprzedaż w e-commerce to czwarty obszar działania nowego Autopay, po płatnościach dla kierowców, usługach dla branży finansowej oraz narzędziach do płatności za rachunki online

W ubiegłym tygodniu trójmiejska spółka Blue Media ogłosiła rozpoczęcie rebrandingu. Jego pierwszym etapem jest wprowadzenie tzw. marki parosolowej Autopay. Pod nią będą oferowane wszystkie produkty i usługi spółek z grupy. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście Zmiany w Blue Media. Wszystkie spółki grupy będą działać pod wspólną marką Autopay.

Rebrandingowi towarzyszy wprowadzenie nowego podziału kompetencyjnego spółki na tzw. business unity. W ramach cyklu Tydzień z Autopay w serwisie cashless.pl mogliście już przeczytać o Business Unit Mobility, Finance oraz Bills&Top-up. Dziś natomiast nieco więcej na temat Business Unit Additional Income.

Przeczytajcie także: Blue Media zmieni nazwę na Autopay

Z informacji przekazanych przez Autopay wynika, że będzie on skupiał się na rozwijaniu i dostarczaniu innowacyjnych narzędzi i usług dodatkowych małym i średnim firmom, działającym w e-commerce. Zostaną tu wykorzystane algorytmy uczenia maszynowego i analiza danych, co ma pomóc w optymalizacji działań marketingowych.

– Naszym celem jest uczynienie e-commerce bardziej dostępnym i efektywnym dla wszystkich przedsiębiorców, bez względu na ich wielkość czy zasoby. Wierzymy, że przyszłość handlu online leży w wykorzystaniu sztucznej inteligencji i automatyzacji rozwiązań, które umożliwią małym i średnim firmom osiągnięcie sukcesu w globalnym świecie sprzedaży internetowej. Naszą misją jest zapewnienie narzędzi wspierających oraz usług dodatkowych, które przyspieszą wzrost biznesów naszych partnerów, zwiększą ich efektywność marketingową i zoptymalizują ich strategię sprzedaży – mówi Marcin Adamczyk, szef Business Unit Additional Income.

Przeczytajcie także: W Autopay dostępne są już zagraniczne e-winiety

Jego zdaniem sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje procesy sprzedażowe. Autopay będzie więc dostarczać narzędzia i rozwiązania oparte na AI, które pomagać będą klientom w automatyzacji i optymalizacji sprzedaży. – Wykorzystując 20-letnie doświadczenie w płatnościach budujemy rozwiązania, które mają pomóc naszym partnerom zwiększyć konwersję sprzedaży, skrócić cykl sprzedażowy i zwiększyć satysfakcję ich klientów – mówi Marcin Adamczyk.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Autopay.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies