Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowe Autopay będzie rozwijać płatności online za rachunki oraz narzędzia do regulowania należności za usługi przedpłacone

Narzędzia tworzone w ramach Business Unit Bills&Top-up są trzecim obszarem działalności nowego Autopay, obok płatności dla kierowców oraz usług dla sektora finansowego

Blue Media, jeden z najstarszych polskich fintechów, ogłosił na początku tego tygodnia harmonogram rebrandingu. Jego pierwszym etapem jest wprowadzenie tzw. marki parasolowej Autopay, pod którą oferowane będą usługi i produkty finansowe, wcześniej znajdujące się w ofercie wszystkich spółek grupy Blue Media. Więcej na temat nowego logotypu oraz wizualizacji marki Autopay przeczytacie w tekście Zmiany w Blue Media. Wszystkie spółki grupy będą działać pod wspólną marką Autopay.

Przeczytajcie także: Blue Media zmieni nazwę na Autopay

Nowe Autopay będzie oferować usługi z kilku obszarów, w ramach tzw. business unitów. Z poprzednich artykułów w serwisie cashless.pl mogliście dowiedzieć się, czym będą się zajmowały Business Unit Mobility oraz Finance. Dziś natomiast więcej na temat Business Unit Bills&Top-up.

W ramach tej sekcji nowe Autopay będzie oferować produkty i usługi związane z płatnościami online za rachunki i usługi przedpłacone. Klientom biznesowym, tak jak dotychczas, spółka będzie pomagać w przyjmowaniu należności, niezależnie, czy świadczą oni usługi w modelach postpaid (płatności po wykonaniu usługi), prepaid (płatności z góry) czy w ramach subskrypcji. Natomiast konsumenci dzięki automatycznym płatnościom Autopay będą mogli łatwo regulować należności za usługi, kupowane np. w ramach abonamentów.

Przeczytajcie także: Autopay zamknie swoją spółkę na Litwie

– Od wielu lat koncentrujemy się na usługach płatniczych. Dzięki temu dziś jesteśmy liderem w Polsce w dziedzinie doładowań oraz płatności za rachunki przez internet. Obsłużenie tak dużej części rynku jest możliwe w oparciu o niezawodne systemy transakcyjne, które charakteryzuje wysoka przepustowość i dostępność – mówi Krzysztof Ambroziak stojący na czele Business Unit Bills&Top-up w Autopay. – W najbliższym czasie skupimy się na transakcyjności, zwiększeniu udziału płatności online u wystawców faktur, tak by jak najwięcej dokumentów opłacanych było online. Jednocześnie poświęcimy się także zwiększaniu dostępności doładowań w kanałach zdalnych, popularyzacji eVoucherów i GiftCardów w online – dodał przedstawiciel Autopay.

Autopay (wcześniej Blue Media) jest pionierem doładowań prepaid w kanałach online w Polsce. Od 2002 roku z powodzeniem oferuje usługę m.in. we współpracy z największymi polskimi bankami w systemach bankowości internetowej czy w aplikacjach mobilnych. Tylko w 2022 r. firma zrealizowała ponad 43 mln doładowań. W 2008 roku Autopay jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła szybkie płatności za rachunki przez internet. W 2022 r. przez system do płatności online Autopay przeszło ponad 660 mln transakcji.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Autopay.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies