Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank pracuje nad uruchomieniem platformy e-commerce. Zgłosił do Urzędu Patentowego znak mZakupy

Platforma ma być rozwinięciem mOkazji, czyli programu lojalnościowego mBanku

mBank pracuje nad uruchomieniem platformy e-commerce, która będzie rozwinięciem dotychczasowych mOkazji. Możliwe, że rozwiązanie będzie funkcjonować pod nazwą mZakupy. Bank zgłosił bowiem do Urzędzu Patentowego odpowiedni znak słowno-graficzny. Jest on utrzymany w stylistyce znanej z innych przedsięwzięć mBanku, a wygląda tak:

Wzmocnienie obecności w e-commerce to jeden z filarów strategii banku na lata 2021-2025. Już przy jej ogłaszaniu mBank deklarował, że planuje zwiększać swój udział w obsłudze segmentu e-commerce, stawiając na wsparcie internetowych sprzedawców, zarówno w bankowości detalicznej, jak i korporacyjnej (segment MŚP). Zapowiadał, że sprzedających i kupujących będzie obsługiwać m.in. dzięki znanym już narzędziom: bramce płatności Paynow oraz mOkazjom, które mają się zmienić w platformę e-commerce. W odpowiedzi na moje pytanie, biuro prasowe mBanku potwierdziło, że starania o zastrzeżenie znaku mZakupy to element prac z tym związanych.

Przeczytajcie także: Link4 wycofuje się z telematyki

mBank nie jest jedynym bankiem, który upatruje dla siebie perspektyw rozwoju właśnie w e-commerce. Na wiosnę własny internetowy sklep uruchomił VeloBank. W VeloMarkecie znaleźć można artykuły, które mają ułatwiać bardziej ekologiczny styl życia, a więc np. AGD z wysoką klasą energetyczną, pompy ciepła i fotowoltaikę, energooszczędne oświetlenie, ale też sprzęt sportowy i ekologiczne kosmetyki oraz żywność.

Przeczytajcie także: Fintech Goodie z nowym rodzajem kart przedpłaconych

Z kolei w tym miesiącu wystartowała platforma mamGO, przygotowana przez grupę BNP Paribas. To marketplace, w którym klienci znajdą oferty dostępnych od ręki aut od dealerów z całej Polski. Podobne rozwiązania powstały wcześniej też m.in. w PKO – Automarket, czy w grupie samego mBanku – mLeasing.

Warto też wspomnieć, że na swój sposób e-commerce’em zainteresował się także Revolut. Zachęca użytkowników do tego, aby swoje zakupy rozpoczynali właśnie w jego aplikacji. W tym celu uruchomił w niej moduł Sklepy (Shops), gdzie klienci znajdą listę marek i sklepów – jeśli klient kliknie w którąś z nich, zostanie przekierowany do sklepu sprzedawcy, a za swoje zakupy zostanie nagrodzony moneybackiem.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies