Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Samochód kupiony przez platformę internetową mAuto będzie można zwrócić jak buty. Nowa oferta od spółki mBanku

mAuto to nowa platforma uruchomiona przez należącą do mBanku firmę mLeasing

Należąca do mBanku spółka mLeasing uruchomiła internetową platformę mAuto umożliwiającą wybór i zakup samochodu w trybie online. Serwis mAuto pozwala także na skorzystanie z różnych opcji finansowania pojazdu nowego lub używanego, w tym przede wszystkim leasingu oraz długoterminowego wynajmu. Na platformie mAuto można też nabyć samochód "za gotówkę".

Przeczytajcie także: mBank wprowadza nowy sposób płatności Google Pay

mBank pisze w komunikacie, że niezależnie od formy finansowania samochodu użytkownicy platformy mAuto mogą skorzystać z usług dodatkowych. Wśród nich wymienia się m.in. ubezpieczenia, pakiety serwisowe czy karty paliwowe. Instytucja chwali się także, że klienci mogą skorzystać z opcji charakterystycznej dla sklepów internetowych, a więc usługi dostawy pojazdu pod drzwi czy zwrotu kupionego auta. Druga z tych opcji dotyczy jednak tylko pojazdów używanych, a można z niej skorzystać w maksymalnie siedem dni od zakupu.

W nowej ofercie mAuto za ciekawostkę można uznać sposób, w jaki instytucja rozwiązała problem ze zdalnym podpisywaniem umów. Klient siedząc u siebie w domu albo biurze drukuje umowę i podpisuje dokument ręcznie w trakcie połączenia wideo z doradcą mLeasing (np. na Skype). Następnie potwierdza swoją tożsamość wysyłając na wskazane konto przelew weryfikacyjny w wysokości 1 zł. Niestety, przepisy wciąż utrudniają cyfrowe zawieranie umów leasingowych.

Przeczytajcie także: mBank wyłącza aplikację na starych urządzeniach z Androidem

mAuto to kolejna inicjatywa biznesowa w obszarze sprzedaży i finansowania samochodów online. Niedawno jeden z przedstawicieli tego sektora, fintech Carsmile, poinformował o pozyskaniu dużego inwestora, czyli koncernu Naspers. Z kolei kilka miesięcy temu własną platformę online do dystrybucji samochodów pod nazwą Automarket uruchomił PKO BP.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies