Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Samochód jako instrument płatniczy. Premiera Mercedes pay+

Mercedes korzysta z technologii Visa Cloud Token Framework

Mercedes poinformował o premierze swojej usługi Mercedes pay+. Od początku marca klienci w Niemczech mogą płacić w sklepie Mercedes me Store za pomocą czytnika linii papilarnych w samochodzie. Wkrótce rozwiązanie ma umożliwić opłacanie należności za inne usługi, takie jak np. tankowanie. A jeszcze w tym roku Mercedes pay+ ma zostać udostępnione na innych rynkach europejskich.

Przeczytajcie także: Ranking najbardziej wpływowych kobiet branży płatniczej

W ramach Merced pay+ pojazd wyposażony w czytnik linii papilarnych umożliwia dwuskładnikowe uwierzytelnienie, zgodne z wymogami SCA (strong customer authentication). Dzięki temu klienci nie muszą już wpisywać kodu PIN ani korzystać dodatkowo z aplikacji mobilnej do weryfikacji płatności.

Producent samochodów wykorzystuje technologie Delegated Authentication oraz Cloud Token Framework od Visy. Rozwiązanie chroni wrażliwe informacje dotyczące płatności poprzez zamianę poufnych danych i ich bezpieczne przechowywanie.

Aby móc korzystać z płatności w samochodzie, klienci musza najpierw połączyć swoją kartę Visa z kontem użytkownika Mercedes me i aktywować usługę Mercedes pay+ w pojeździe.

Przeczytajcie także: Startuje Blik Romania

Pierwsze modele z czytnikami linii papilarnych to EQS, EQE, klasa S i klasa C oraz nowy GLC. Na razie za pomocą pojazdu można płacić za usługi dostępne w sklepie Mercedesa, takie jak np. aplikacje na urządzenia mobilne do sterowania funkcjami samochodu, aktualizacje oprogramowania pojazdu, zaawansowane usługi nawigacyjne czy możliwość odblokowania preinstalowanych komponentów, na które klient nie zdecydował się przy zakupie, np. subskrypcja usługi zdalnego parkowania pojazdu czy adaptacyjnego asystenta świateł drogowych.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies