Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowe funkcje w aplikacji eTerminal. ING dodał m.in. możliwość logowania z pomocą odcisku palca

eTerminal to aplikacja umożliwiająca przyjmowanie płatności zbliżeniowych przy pomocy urządzenia mobilnego z Androidem

ING poinformował o wprowadzeniu nowych funkcji w aplikacji eTerminal, umożliwiającej przyjmowanie płatności zbliżeniowych przy pomocy smartfona. Jedną z nowości jest opcja logowania danymi biometrycznymi – za pomocą odcisku palca. Instytucja deklaruje, że bierze pod uwagę napływające do niej opinie klientów i pracuje nad wdrożeniem kolejnych udogodnień przygotowywanych na ich podstawie.

Przeczytajcie także: Monobank wchodzi do Polski

Natomiast przy okazji ostatniej aktualizacji, prócz biometrycznego logowania, w apce pojawiły się m.in. opcje: przełączenia apki na język angielski, unieważnienia ostatniej transakcji czy funkcja odwróconego ekranu o 180 stopni. Ta ostatnia sprawia, że po odwróceniu telefonu w stronę klienta, w trakcie przyjmowania płatności, ekran ustawi się tekstem do góry. Jednocześnie bank przypomniał, że apka jest objęta programem Polska Bezgotówkowa: klienci biznesowi nie płacą prowizji od transakcji do obrotu 100 tys. zł przez 12 miesięcy. Dwa dodatkowe miesiące za 0 zł otrzymają też od banku.

eTerminal sprawia, że do przyjmowania płatności zbliżeniowych nie jest potrzebne specjalne urządzenie – wystarczy smartfon z systemem operacyjnym Android 8.0 lub wyższym oraz modułem NFC. Apka akceptuje te same metody płatności, co zwykły terminal: kartami Visa i Mastercard, portfelami Google Pay i Apple Pay, a także zbliżeniowym Blikiem. Firmy, które chcą korzystać z aplikacji, podpisują umowę w pełni zdalnie, w bankowości internetowej.

Przeczytajcie także: Zmiany w regulaminie Allegro Pay

Pilotaż tego rozwiązania wystartował w marcu 2022 roku, możliwość zainstalowania narzędzia na swoich urządzeniach wszyscy klienci ING uzyskali w maju. Warto dodać, że był to pierwszy na polskim rynku terminal aplikacyjny oferowany przez bank. ING przygotował to rozwiązanie we współpracy z polskim fintechem Softpos. Instytucja podała, że w ciągu kilku miesięcy od wprowadzenia na rynek, aplikację aktywowało ponad 3,5 tys. klientów.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies