Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polska Bezgotówkowa popularyzuje Click to Pay. Nowy standard uprości płatności w internecie

Click to Pay to metoda płatności bez każdorazowego wpisywania numerów kart i innych informacji. Można z niej korzystać na komputerach i smartfonach

Fundacja Polska Bezgotówkowa zamierza popularyzować na krajowym rynku globalny standard płatności kartą w internecie: Click to Pay. To metoda umożliwiająca płacenie za zakupy online zarówno na komputerach, tabletach, jak i smartfonach, oparta na standardzie SRC, opracowanym przez organizację EMVCo. O Click to Pay mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl np. tutaj.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa będzie promować dodatkowe usługi na terminalach

Jedną z głównych zalet Click to Pay jest to, że płacąc za jego pomocą nie trzeba za każdym razem wpisywać numerów kart oraz innych informacji. – Click to Pay jako standard płatności w internecie można porównać do terminali płatniczych, które akceptują w ten sam sposób wszystkie płatności zbliżeniowe dokonywane kartą – bez względu na organizację, która ją wydała. Rozwiązanie to ma na celu umożliwienie konsumentom dokonywania płatności za zakupy online, w dowolnym środowisku lub sieci, w jednolity i bardzo intuicyjny sposób – tłumaczy Joanna Erdman, prezeska fundacji Polska Bezgotówkowa. Dodaje, że nowy standard jednocześnie umożliwi podłączenie wielu kart do jednego wirtualnego portfela, co znacznie przyspieszy obsługę płatności.

Przeczytajcie także: Jak będzie wyglądać płatność odroczona Blikiem?

W działania upowszechniające Click to Pay zaangażowane są także Mastercard i Visa. W pierwszym etapie prac fundacja, przy wsparciu organizacji płatniczych, wybierze najlepsze praktyki rynkowe, które pozwolą wypracować optymalną wersję rozwiązania z perspektywy klienta. W kolejnym przewidziano rozmowy z uczestnikami środowiska płatniczego, czyli dostawcami usług płatniczych, agentami rozliczeniowymi oraz bankami – wydawcami kart.

Fot. freepik.com/ijeab

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies