Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
ING Lease z ofertą dla właścicieli sklepów internetowych. Leasing na dobre zagościł w e-commerce

Obecnie oferta jest kierowana do sklepów opartych na platformie WooCommerce oraz na własnych rozwiązaniach

ING Lease poinformowało, że właściciele sklepów internetowych mogą zacząć proponować swoim klientom leasing jako metodę płatności, dzięki integracji z platformą ING Lease Now. Oferta jest kierowana do sklepów opartych na platformie WooCommerce oraz na własnych rozwiązaniach, poprzez integrację API. W niedalekiej przyszłości ING planuje zaś udostępnić kolejne wersje wtyczki odpowiednie dla innych platform e-commerce.

Przeczytajcie także: ING Lease wdraża mSzafir

Dzięki integracji sklepu z ING Lease Now klient zyskuje możliwość łatwego wzięcia w leasing przedmiotu, którym jest zainteresowany. Na karcie przedmiotu, który może być finansowany przez leasing, znajdzie przycisk „Weź w leasing z ING”. Po kliknięciu zobaczy kalkulację z możliwością zmiany warunków – opłaty wstępnej czy czasu trwania leasingu. Po wyborze odpowiadających mu parametrów, klient wypełnia wniosek leasingowy, a następnie przelewa opłatę wstępną za pomocą bramki imoje (bramka płatnicza banku ING) i podpisuje umowę leasingu za pomocą podpisu elektronicznego, podpisu mSzafir lub za pośrednictwem kuriera.

Przeczytajcie także: LeaseLink w grupie mBanku

Warto wspomnieć, że podobną usługę w e-commerce wprowadził już wcześniej np. PKO Leasing. W marcu zeszłego roku poinformowano o nawiązaniu współpracy z IdoSell, największą w Polsce platformą do prowadzenia sklepów internetowych. A z kolei fintechem specjalizującym się w tego rodzaju usługach jest LeaseLink, które współpracuje m.in. z Allegro, Media Expert czy Media Markt. Obecnie należy on do grupy kapitałowej mBanku. LeaseLink otrzymał tytuł Fintech Future w 2018 r. oraz był nominowany do tytułu Fintech Roku w 2019 r.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies