Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
IdoSell uruchamia szybkie zakupy 1-Click z IdoPay. Składanie zamówień ma się odbywać błyskawicznie

Firma wykorzystuje w nowym rozwiązaniu portfele Apple Pay oraz Google Pay

Operator IdoSell, rodzimej platformy do prowadzenia sklepów internetowych, poinformował o wprowadzeniu nowego rozwiązania: szybkich zakupów 1-Click z IdoPay. Udostępniono je wszystkim sklepom korzystającym z usług IdoSell, a obecnie jest ich 6,5 tys. Narzędzie pozwoli klientom robić zakupy bez logowania do konta, podawania danych, wybierania metody płatności czy formy dostawy.

Przeczytajcie także: Zmiany w ubezpieczeniu dla klientów Revoluta

Szybkie zakupy 1-Click z IdoPay zadziałają podczas zakupów realizowanych zarówno z urządzenia mobilnego, jak i komputera. Aby skorzystać z tego narzędzia, klient powinien kliknąć odpowiedni przycisk udostępniony w sklepie – to wystarczy do złożenia zamówienia. Skąd system weźmie potrzebne dane? Z portfeli Apple Pay oraz Google Pay, w oparciu o które działa to narzędzie. To w nich klient autoryzuje płatność.

Przeczytajcie także: W aplikacji Spoko pojawią się płatności Google Pay

Pod koniec ubiegłego roku operator IdoSell informował o nawiązaniu współpracy z Klarną. W efekcie obsługiwane przez niego sklepy mogą oferować klientom narzędzia szwedzkiej spółki – np. opcję "Zapłać za 30 dni". Wcześniej nawiązano współpracę z amerykańskim Wish oraz Packetą – platformą świadczącą usługi logistyczne. W efekcie sprzedawcy mogą wysyłać swoje towary do 34 krajów z Europy, Azji i Ameryki. Pod koniec lipca 2021 roku okazało się natomiast, że IdoSell przejął pakiet większościowy swojego konkurenta – węgierskiego Shoprentera. W kolejnych miesiącach zakomunikował z kolei integrację z Cdiscount – francuskim marketplacem, w którym zarejestrowało się ponad 10 mln klientów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies