Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polski IdoSell z kolejnym znanym partnerem. Swoje rozwiązania udostępni jego klientom Klarna

Sklepy internetowe korzystające z platformy IdoSell, będą mogły oferować konsumentom płatności odroczone szwedzkiego fintechu

Działająca na rynku BNPL (płatności odroczone) Klarna oraz IdoSell, firma rozwijająca platformę dla sklepów internetowych, poinformowały o nawiązaniu współpracy. Sprawi ona, że sklepy korzystające z rozwiązań IdoSell (a jest ich ponad 6,5 tys.) będą mogły oferować klientom narzędzia szwedzkiej spółki – np. opcję "Zapłać za 30 dni".

Przeczytajcie także: eSkarbonki kolejnego finału WOŚP są już dostępne

Za sprawą partnerstwa klient sklepu, który udostępni płatności odroczone, będzie mógł otrzymać produkt i sprawdzić go bez angażowania swoich środków. Jeśli zdecyduje się go zatrzymać, na uregulowanie rachunku będzie miał kilka tygodni. Sklep internetowy nie musi czekać tyle czasu na pieniądze – płatność otrzymuje z góry.

Dla IdoSell to kolejne duże partnerstwo w ostatnich kwartałach. Niedawno firma informowała o integracji z Cdiscount – francuskim marketplacem, w którym zarejestrowało się ponad 10 mln klientów. Wcześniej nawiązano współpracę z amerykańskim Wish oraz Packetą – platformą świadczącą usługi logistyczne. W efekcie sprzedawcy będą mogli wysyłać swoje towary do 34 krajów z Europy, Azji i Ameryki. Pod koniec lipca okazało się natomiast, że IdoSell przejął pakiet większościowy swojego konkurenta – węgierskiego Shoprentera.

Przeczytajcie także: Kolejny fintech ze wsparciem dla Google Pay w Polsce

Z kolei Klarna oferuje m.in. usługę płatności odroczonych, a na liście jej globalnych partnerów handlowych znajduje się już 250 tys. podmiotów. Założony w 2005 roku fintech działa na 19 rynkach i zatrudnia 5 tys. pracowników. Wyceniana na ponad 45 mld dolarów firma weszła ze swoimi usługami do Polski kilka miesięcy temu. Od tego czasu spółka zaprezentowała nową aplikację mobilną i ogłosiła, że jej rozwojem w Polsce pokieruje Łukasz Dwulit.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies