Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Czytelnicy chwalą akcję Revoluta. Wypłacił bonusy jako rekompensatę za awarię

Część klientów, która miała problem z płatnościami kartami Revoluta w tzw. czarny piątek, otrzymała bonusy w wysokości nawet ponad 100 zł

Czytelnicy cashless.pl donoszą o pozytywnym zaskoczeniu, jakie zafundował im Revolut. Otrzymali od niego bonusy pieniężne jako rekompensatę za niedostępność systemu kartowego w tzw. czarny piątek, który w tym roku wypadł 26 listopada. Niektórzy z klientów Revoluta, którzy mieli problem z płatnością kartą w tamten dzień, dostali nawet ponad 100 zł rekompensaty.

Przeczytajcie także: Google Pay w Revolut Junior

Informację tę potwierdziło biuro prasowe Revoluta w Polsce. – Część naszych klientów w Europie doświadczyła w "black friday" niedogodności. Złożyło się na to kilka czynników, w wyniku czego mieliśmy mocno obciążone systemy, a niektórzy klienci, dokonujący tego dnia transakcji, mieli problemy z ich przeprowadzeniem – napisano w odpowiedzi na pytanie cashless.pl w tej sprawie. Służby prasowe Revoluta zadeklarowały jednocześnie, że skala zjawiska była ograniczona, jednak spółka zdecydowała się przeprosić za nią swoich klientów indywidualnie i wypłacić im rekompensaty.

Przeczytajcie także: Revolut udostępnił aplikację na urządzenia Huawei

"Black friday" to święto konsumpcjonizmu wymyślone przez handlowców dla zwiększenia sprzedaży w okresie przedświątecznym. Organizowane są różnego rodzaju akcje, których celem jest przekonanie klientów, że ze względu na liczne rabaty i promocje warto zrobić zakupy właśnie w ten dzień. Jak pokazują jednak analizy specjalistów z firmy Deloitte, mimo że sprzedawcy kusili obniżkami sięgającymi nawet 60 czy 70 proc., był to tylko chwyt marketingowy, a faktyczne obniżki cen w "czarny piątek" wyniosły średnio 3,6 proc. Nie zmienia to jednak faktu, że tradycyjnie w "black friday" sklepy notują rekordowe obroty.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies