Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zadziałała konkurencja ze strony Amazona? Allegro testuje darmowe dostawy przy zamówieniach już za 1 zł

Od 30 listopada do 31 stycznia wybrani klienci Allegro będą mogli korzystać z darmowej dostawy w ramach pakietu Smart również przy zakupach za mniej niż 40 zł

Allegro prowadzi testy w ramach swojego programu darmowych dostaw Allegro Smart. Obecnie klienci, posiadający pakiet Smart, nie płacą za przesyłkę, jeśli zrobili zakupy za minimum 40 zł. Od 30 listopada do 31 stycznia 2022 r. część z nich dostanie możliwość korzystania z darmowych dostaw praktycznie wszystkich zakupów, także tych o wartości 1 zł.

Przeczytajcie także: Allegro Biznes nawiązało współpracę z Marketplanet

Operator platformy wydzielił trzy grupy kupujących: z nieodpłatną dostawą przy koszyku o wartości 40 zł, 30 zł i 1 zł. O przydzieleniu do odpowiedniej grupy Allegro informuje klientów mailowo. Zmiana ta dotyczy wszystkich metod dostawy w ramach programu Smart, a więc również przesyłek kurierskich.

Prowadzone testy nie wiążą się z konsekwencjami dla sprzedawców. Jeśli klient zrobił zakupy u danego sprzedawcy i korzysta z darmowej dostawy, choć wartość jego koszyka nie przekroczyła 40 zł, to znaczy, że jest on w grupie testowej. W takiej sytuacji Allegro nie pobierze od wystawiającego opłaty za przesyłkę Smart i samo pokryje całkowity koszt takiego zamówienia, nie przyznając rabatu w ramach programu szybkich wysyłek.

Przeczytajcie także: Allegro uruchomiło własne paczkomaty

Warto przypomnieć, że w ramach abonamentu Smart klienci mogą korzystać z paczkomatów i innych punktów odbioru oraz kurierów. Żeby mieć bezpłatną dostawę zrealizowaną przez kuriera, trzeba zamówić produkty o wartości min. 80 zł. Niedawno Allegro ogłosiło promocję, w ramach której również przez kurierów realizowane są bezpłatne dostawy przy zamówieniach za min. 40 zł. Wprowadzenie tej promocji często ocenia się jako odpowiedź na wejście do Polski Amazona, który bezpłatne dostawy w ramach swojego programu lojalnościowego realizuje już przy zamówieniach za 1 zł. Czy tak samo należy także interpretować ogłoszone dziś testy?

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies