Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro obniża cenę pakietu Smart. Teraz będzie kosztować 39 zł za cały rok

Uwaga! To tylko promocja ważna do 23 grudnia bieżącego roku. Standardowa cena nadal wynosi 49 zł

Allegro poinformowało, że obniża cenę programu Smart. Od dzisiaj do 23 grudnia można go kupić za 39 zł rocznie, zamiast dotychczasowych 49 zł. Promocja obejmuje zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów. Firma wyjaśnia w swoim komunikacie, że beneficjentami akcji mogą zostać także klienci posiadający miesięczny pakiet Smart oraz osoby testujące program w ramach akcji Smart na start. W przywołanej cenie każdy użytkownik Allegro może aktywować tylko jeden pakiet Smart uprawniający do darmowych dostaw.

Przeczytajcie także: Yolo na zawsze żegna się z biznesem pożyczkowym

Termin wprowadzenia promocji nie zaskakuje – rozpoczyna się okres przedświątecznych zakupów, Polacy zwiększą swoją aktywność także w sklepach internetowych. Allegro chce ich przyciągnąć i zapewnia, że na jego platformie jest już ponad 160 mln ofert objętych programem Smart. Bezpłatna dostawa obejmuje zakupy od jednego dostawcy od 40 zł, chociaż i w tym zakresie firma zapowiedziała niedawno okresowe zmiany – w niektórych przypadkach minimalna kwota zamówienia może wynieść 20 zł.

Przeczytajcie także: Credit Agricole zamyka stary serwis transakcyjny

Ruch Allegro był na rynku wyczekiwany – niedawno Amazon uruchomił w Polsce program Prime w cenie 49 zł rocznie. Jego członkowie mogą liczyć m.in. na szybkie dostawy, nawet następnego dnia, i to bez minimalnej wartości zamówienia. O klientów chce też powalczyć Aliexpress, które rozwija strefę produktów w cenie od 1 zł z darmową wysyłką. Za dostawę nie zapłacą także klienci Shopee.

Allegro deklaruje w komunikacie, że w ciągu trzech lat trwania programu Smart, przyniósł on klientom 2,8 mld zł oszczędności (dotyczy to wyłącznie dostaw). Przeciętny użytkownik tej usługi miał w tym czasie zaoszczędzić 450 zł.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies