Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy ranking siły marek płatniczych. Na czele Blik, w czołówce jeszcze m.in. Mastercard i Visa

Ranking marek, w tym tych z branży płatniczej, po raz kolejny przygotował magazyn Press

System Blik ponownie został uznany za najsilniejszą markę w rodzimych płatnościach w rankingu Top Marka tworzonym przez Press i Press-Service Monitoring Mediów. Rozwiązanie Polskiego Standardu Płatności uzyskało mocną pozycję za sprawą pozytywnych informacji, jakie pojawiały się na jego temat w mediach starego i nowego typu. Brand pomogła spopularyzować m.in. loteria Blikomania oraz akcje inicjowane np. na Facebooku.

Przeczytajcie także: Ergo Hestia uruchomiła czatbota

Autorzy raportu zwracają uwagę, że dla segmentu płatności elektronicznych pandemia okazała się dobrym czasem – częściej posługiwano się kartami, by unikać kontaktu z gotówką, wzrosły też obroty w handlu online. Beneficjentami tych zmian, oprócz Blika, są także organizacje Mastercard i Visa, które znalazły się odpowiednio na trzecim i czwartym miejscu w zestawieniu. Pierwszej pomógł m.in. sponsoring tytularny międzynarodowego festiwalu kina niezależnego Off Camera. Druga zyskała jako jeden z głównych sponsorów igrzysk olimpijskich w Tokio. Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają PayPal oraz Przelewy24

Przeczytajcie także: Allegro obniża cenę pakietu Smart

W tegorocznej edycji badania przeanalizowano 108 mln wzmianek na temat brandów, które pojawiły się w prasie (2 mln), serwisach internetowych (16 mln) i mediach społecznościowych (90 mln postów). Przy obliczaniu siły marki brano pod uwagę liczbę publikacji, ale też szacowane dotarcie przekazu oraz jego wydźwięk. Wykorzystując te dane stworzono listę 500 brandów o najmocniejszym i najlepszym wizerunku w prasie oraz internecie. Liderem tegorocznego rankingu został PKO BP.

Z przygotowanego zestawienia można się także dowiedzieć, że serwis cashless.pl znalazł się w gronie pięciu portali, w których najczęściej pisano o rodzimej branży płatniczej.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies