Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank zaktualizował aplikację. Można potwierdzać operacje za pomocą odcisku palca lub skanu twarzy

Instytucja zapowiedziała te zmiany w oprogramowaniu jeszcze w czerwcu

Pod koniec czerwca mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że mBank zamierza zwiększyć wykorzystanie biometrii w swojej aplikacji mobilnej. Mowa była wówczas o potwierdzaniu wybranych czynności za pomocą odcisku palca lub skanu twarzy. Z marketów App Store oraz Google Play można się dowiedzieć, że instytucja przeprowadziła już konieczną aktualizację.

Przeczytajcie także: Za pomocą aplikacji zapłacicie za bilet w ponad 150 miastach

Bank informuje za pośrednictwem platform z aplikacjami, że użytkownicy sprzętu Apple'a mogą już potwierdzać operacje za pomocą Face ID lub Touch ID. Z analogicznych rozwiązań w tym samym celu mogą też korzystać osoby używające sprzętu z Androidem. Za pomocą biometrii można potwierdzić przelew albo złożyć wniosek. Wcześniej mBank pozwalał wykorzystywać biometrię jedynie do logowania się do aplikacji mobilnej.

Przeczytajcie także: Giełda kryptowalut Bitmaszyna na liście ostrzeżeń publicznych

W serwisie cashless.pl przeczytacie także o zmianach wizualnych w aplikacji mBanku. Ma to związek z wprowadzeniem przez tę instytucję nowego logo jesienią ubiegłego roku. Korekty w oprogramowaniu mobilnym można uznać za kosmetyczne – objęły czcionkę oraz niektóre elementy graficzne, np. ikony skrótów na pulpicie.

Przy tej okazji warto też przypomnieć, że mBank przygotował nową aplikację mobilną dla osób inwestujących na giełdzie, zarówno na rynku polskim, jak i poza granicami kraju. Za pośrednictwem tego narzędzia można składać zlecenia, śledzić notowania czy obserwować swoje inwestycje.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies