Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank dostosował aplikację do nowej identyfikacji wizualnej. Zobaczcie, jak teraz wygląda

Zmiany wprowadzone przez mBank do aplikacji nie obejmują nowych funkcji

Jeśli wydaje się Wam, że aplikacja mBanku od niedawna wygląda nieco inaczej niż wcześniej, to nie jest to jedynie Wasze wrażenie. mBank udostępnił nową wersję apki, która dostosowuje oprogramowanie do zmienionej niedawno przez tę instytucję identyfikacji wizualnej. Przypomnę, że jesienią ubiegłego roku mBank zaktualizował swoje logo. Zmienił wówczas czcionkę oraz układ kolorów w tle. Zgodnie z przedstawioną wówczas narracją zmiany miały na celu dopasować logotyp do cyfrowego świata.

Przeczytajcie także: mBank kończy współpracę z programem Miles & More

Teraz zmiany pojawiły się w aplikacji mobilnej. W gruncie rzeczy są niewielkie, bo obejmują jedynie czcionkę oraz niektóre elementy graficzne, np. ikony skrótów na pulpicie (funkcjonalność apki nie zmieniła się). Niemniej od razu rzucają się w oczy i sprawiają wrażenie poważniejszych niż są w rzeczywistości. Zobaczcie zresztą sami. Tak pulpit aplikacji mBanku wyglądał przed zmianą:

A tak wygląda obecnie. Niestety, zablokowano możliwość wykonywania zrzutów aplikacji, więc poniżej tylko jej zdjęcie:

Jak wspomniałem wyżej, przy okazji zmiany grafiki mBank nie zmienił funkcjonalności aplikacji. Ta ma szansę poprawić się w najbliższym czasie dzięki udostępnieniu zbliżeniowego Blika. Odpowiednie zapisy dotyczące tej usługi pojawiły się już kilka tygodni temu w regulaminie mBanku. Bezstykowy Blik znajdzie się w ofercie instytucji być może jeszcze przed końcem wakacji, choć konkretnych deklaracji w tym zakresie brakuje.

Przeczytajcie także: mBank przygotował nową aplikację dla inwestorów

Aplikacja mBanku jest jedną z najlepiej ocenianych przez użytkowników apek w polskiej bankowości. W markecie Google Play ma 4,7 pkt. na 5 możliwych. A w App Store aplikacja mBanku ma aż 4,8 pkt. na 5 możliwych.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies