Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Meet Visa. Organizacja płatnicza odświeża logo i uruchamia kampanię, w której opowiada, jak zmieniła się jej rola w ciągu ostatnich lat

Odświeżona została kolorystyka, a oprócz logotypu bazującego na nazwie firmy wprowadzono także symbol

Visa zdecydowała się na zmiany w swojej identyfikacji wizualnej, które mają podkreślać ewolucję, dokonującą się w organizacji płatniczej. Odświeżona została kolorystyka marki, a oprócz dobrze znanego logo, bazującego na nazwie firmy, wprowadzony zostanie też dodatkowy symbol, nawiązujący do wcześniejszych logotypów.

Przeczytajcie także: Revolut Stays: rezerwacje noclegów w apce fintechu

Zmiany, jakie na przestrzeni lat zaszły w identyfikacji wizualnej marki, przedstawiono na poniższym grafie.


W ramach rozpoczynającej się właśnie kampanii "Meet Visa" organizacja chce też podkreślić, jak zmieniła się jej rola na przestrzeni lat. Choć postrzegana jest głównie z perspektywy płatności kartami, to w coraz większym stopniu wpływa też na umożliwianie przepływu pieniędzy. Jest obecna u ponad 70 mln sprzedawców, współpracuje z dziesiątkami tysięcy partnerów i obsługuje transakcje, których wolumen przekracza 11 bilionów dolarów łącznie. Jak podkreślono w komunikacie, tylko w ciągu ostatnich pięciu lat Visa zainwestowała 9 mld dolarów w technologię, aby kształtować przyszłość handlu i dostarczać zróżnicowany zestaw produktów i usług.

Przeczytajcie także: Mniej wyłudzeń w chargebackach?

Nową odsłonę marki organizacja chce jeszcze w tym roku zacząć promować we wszystkich krajach, w których działa, a jest ich ponad 200. Będzie ona widoczna m.in. w takich obszarach działalności Visy jak płatności konsumenckie, w ramach których organizacja ma ambicję rozszerzać swoją aktywność, tak aby przenieść do świata płatności cyfrowych 17 bilionów dolarów wydawanych w gotówce i czekach. Visa chce również rozszerzać paletę usług dodanych i rozwijać partnerstwa z fintechami i dojrzałymi markami.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies