Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa usługa Porówneo. Agent wypełni za Was formularz w internetowej porównywarce ubezpieczeń

Dane możecie przekazać agentowi Porówneo podczas czatu lub w trakcie wideokonferencji

Porówneo uruchomiło na swojej stronie opcję wspólnego wypełniania wniosku z agentem ubezpieczeniowym. W godzinach pracy pośredników na stronie samochod.porowneo.pl dostępny jest przycisk "Poproś agenta o pomoc", który klient może kliknąć, gdy trafił na pytanie sprawiające mu trudność albo po prostu chce skorzystać ze wsparcia przy wypełnianiu formularza. Zostanie wtedy poproszony o wyrażenie zgody na połączenie z agentem i udostępnienie wniosku. Agent powinien dołączyć w ciągu kilku sekund.

Przeczytajcie także: Porównywarki chcą być jak agenci

Klient i pośrednik mogą podczas wypełniania wniosku komunikować się na czacie albo w formie rozmowy głosowej lub wideokonferencji. Jak dowiedziałam się od przedstawicieli Porówneo, agent w trakcie połączenia ma dostęp jedynie do karty przeglądarki, w której klient poprosił o pomoc. Nie ma natomiast dostępu ani do pulpitu komputera klienta, ani do innych kart otwartych w przeglądarce.

Klient może z tego udogodnienia skorzystać zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych. Oprogramowanie dostarczyła firma Surfly.

Przeczytajcie także: Sztuczna inteligencja na dobre zagościła w Warcie

– Nasz agent podczas wideokonferencji może całkowicie wypełnić formularz klienta, któremu pozostaje tylko dyktowanie swoich danych – zaznacza Tomasz Iwaszkiewicz, dyrektor marketingu Porówneo. Usługę polegającą na zdalnym wypełnianiu formularza przez agenta w czasie rzeczywistym, z możliwością wideokonferencji, promować będzie kampania reklamowa porównywarki, która ruszy 17 maja. 30- i 15-sekundowe spoty będą emitowane przez pół roku w największych stacjach telewizyjnych w Polsce.

Warto wspomnieć, że podobną usługę wcześniej wprowadził już serwis bezpieczny.pl. On również umożliwia klientom połączenie online z pośrednikiem i udostępnienie mu swojego ekranu. Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że ta popularna platforma do zakupu ubezpieczeń została przejęta przez Generali.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies