Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Aplikacja Inpostu ma już 6,5 mln użytkowników. Spółka wprowadza do niej nowe funkcje

Inpost deklaruje, że z pomocą apki za paczkę będzie można niebawem zapłacić przy użyciu Apple Pay i Google Pay

Inpost poinformował, że z jego aplikacji korzysta 6,5 mln użytkowników. Niespełna rok temu, pod koniec maja, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że operator paczkomatów chwalił się wynikiem 4 milionów aktywnych użytkowników Inpost Mobile. Spółka zarządzana przez Rafała Brzoskę przekonuje, że to jeden z najchętniej pobieranych i najwyżej ocenianych w Polsce programów w marketach Google Play oraz App Store. Jakiś czas temu pojawił się on także w Huawei AppGallery.

Przeczytajcie także: Doconomy po raz pierwszy w Polsce

Aplikacja Inpostu na przestrzeni ostatnich kwartałów stała się istotnym elementem funkcjonowania tej firmy. Z jej pomocą klienci mogą nie tylko odbierać przesyłki bez konieczności dotykania ekranu paczkomatu, ale też nadawać paczki w urządzeniach i to bez drukowania etykiety. W połowie marca okazało się, że Inpost zamierza wyłączyć usługę nadawania paczek bezpośrednio w automatach, by jeszcze bardziej zachęcić klientów do korzystania z apki.

Teraz firma poinformowała, że jej klienci mogą liczyć na nową funkcję: aplikacja podpowie użytkownikom, czy stoją przed właściwą maszyną. Ma to związek z szybko rosnącą liczbą automatów i faktem, że coraz częściej znajdują się one obok siebie. Apka wyświetli zdjęcie paczkomatu, do którego chce trafić klient i wskaże do niego drogę na mapie. Spółka zapewniła także, że niebawem za paczkę będzie można zapłacić w apce z pomocą Apple Pay i Google Pay. Obecnie program przyjmuje płatności Blikiem, kartą lub szybkim przelewem pay by link.

Przeczytajcie także: Banki zaczynają informować klientów o kosztach przewalutowania transakcji

W ostatnich tygodniach okazało się, że Inpost zdecydował się na duże przejęcie na francuskim rynku. Za około 2,6 mld zł spółka uzyskała 100 proc. udziałów w Mondial Relay. To jeden z elementów ekspansji firmy na zachodnich rynkach. Operator paczkomatów nie próżnuje też w Polsce – nawiązał współpracę z IdoSell, platformą do prowadzenia sklepów internetowych. Podmioty wprowadziły usługę Smile, która przewiduje darmową dostawę do paczkomatów przy zamówieniach o wartości powyżej 40 zł. Rozwiązanie przypominające usługę Smart od Allegro jest dostępne od 1 kwietnia.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies