Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wkrótce nie nadacie już przesyłki bezpośrednio w paczkomacie. InPost zapowiada zmiany w usłudze

InPost zachęca klientów do nadawania paczek za pomocą aplikacji mobilnej i bez drukowania etykiety

InPost zamierza wyłączyć usługę nadawania paczek bezpośrednio w paczkomatach. W komunikacie cytowanym przez bankier.pl podano, że zmiana będzie wprowadzana od 1 kwietnia bieżącego roku.

Przeczytajcie także: Brzoska i Solorz zainteresowani eobuwie.pl

Obecnie przesyłkę można nadać, wybierając odpowiednią opcję na ekranie maszyny i wpisując potrzebne dane. Wkrótce jednak nie będzie już można korzystać z takiego sposobu zlecania, a firma zachęca swoich klientów, by przy wysyłaniu paczek korzystali z aplikacji InPost Mobile. Wystarczy w apce podać dane odbiorcy i nadawcy, wskazać rozmiar przesyłki i opłacić zamówienie. Nadawca nie musi już drukować etykiety, a jedynie zeskanować przy automacie wygenerowany kod QR i włożyć paczkę do skrytki, która się otworzy.

O wdrożeniu tej usługi Inpost informował niespełna cztery miesiące temu, a – jak można wywnioskować z decyzji firmy o wycofaniu nadań w paczkomatach – obecnie ma się ona stać jedną z głównych metod wysyłki.

Przeczytajcie także: Powstaje nowa fabryka paczkomatów

InPost ma już ponad 11 tys. automatów paczkowych, a spółka planuje stawianie kolejnych urządzeń w tempie 100 maszyn tygodniowo. Wczoraj zapowiedziano również, że firma Rafała Brzoski zamierza kupić za ok. 2,6 mld zł swojego francuskiego odpowiednika – Mondial Relay. Zakup pozwoli InPostowi skokowo zwiększyć swoją obecność na innych rynkach – przejmowany podmiot dysponuje siecią 16 tys. punktów odbioru i nadania we Francji, krajach Beneluksu i na Półwyspie Iberyjskim.

Źródło: Bankier.pl

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies