Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Płatność za zakupy spożywcze w abonamencie jak za Netflix? Nowa oferta na rynku już w czerwcu 2021 r.

Zakupy żywności rzemieślniczej w modelu subskrypcyjnym chce wprowadzić na polski rynek spółka Pora na Pola

Z komunikatu spółki Pora na Pola wynika, że zakończyła ona fazę projektowania narzędzia, które umożliwi zakupy zdrowej żywności w modelu subskrypcyjnym, a więc w abonamencie, podobnie jak płaci się za Netflix czy Spotify. W najbliższym czasie przeprowadzone mają być testy nowego rozwiązania tak, by w czerwcu można było je zaoferować wszystkim zainteresowanym.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadza nowe karty kolekcjonerskie

Pora na Pola to polska spółka oferująca platformę e-commerce, na której można kupować tzw. żywność kraftową, a więc zdrowe jedzenie pochodzące od mniejszych dostawców. W 2020 roku firma zrealizowała około 10 tys. zamówień, jej przychody przekroczyły 2,5 mln zł i wzrosły o ponad 500 proc. w stosunku rocznym. W 2023 roku spółka planuje debiut na NewConnect.

Natomiast obecnie Pora na Pola prowadzi już trzecią kampanię crowdfundingową. Chce pozyskać 2,6 mln zł. Dotychczas udało się jej zebrać w tej rundzie 2,1 mln zł a największym jej uczestnikiem jest firma adCookie. Pora na Pola na stworzenie algorytmu umożliwiającego zaoferowanie zakupów w abonamencie uzyskała także dotację z Unii Europejskiej w wysokości 500 tys. zł.

Przeczytajcie także: Będzie kolejna sieć automatów paczkowych w Polsce

Zakupy w modelu subskrypcyjnym cieszą się coraz większą popularnością na polskim rynku, ale jest to trend ogólnoświatowy. Nad Wisłą ta forma płatności stała się szczególnie znana po wejściu tu takich dostawców usług jak Netflix czy Spotify. Model subskrypcyjny robi też dużą karierę w branży finansowej. Nad ofertą tego rodzaju pracuje m.in. Aion Bank, kierowany w Polsce przez Karola Sadaja. Więcej na ten temat w wywiadzie udzielonym serwisowi cashless.pl.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies