Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Będzie kolejna sieć automatów paczkowych w Polsce? Furgonetka Box ma być alternatywą dla Inpostu

Sieć Furgonetki ma być otwarta dla wszystkich zainteresowanych graczy z rynku e-commerce

Furgonetka.pl, broker usług kurierskich, chce uruchomić otwartą sieć automatów paczkowych. Zapowiedź tego przedsięwzięcia pojawiła się już na stronie firmy: furgonetkabox.pl.

Rozwiązanie miałoby być alternatywą dla paczkomatów Inpostu. Od innych prób rozwijania sieci tego typu maszyn, które podejmują lub planują podjąć m.in. Poczta Polska, Orlen, Allegro czy Aliexpress, Furgonetkę Box ma wyróżniać otwartość dla wszystkich potencjalnie zainteresowanych graczy. Z urządzeń korzystać mogliby nie tylko operatorzy usług kurierskich, ale też np. firmy z sektora e-commerce, deweloperzy i wspólnoty mieszkaniowe czy sieci handlowe lub nawet małe dyskonty spożywcze.

Przeczytajcie także: Gwarancja 15-dniowej dostawy z Aliexpress

Furgonetka.pl jest integratorem usług kurierskich i tworzy oprogramowanie usprawniające logistykę. Współpracuje z 10 firmami kurierskimi, a w swoim serwisie umożliwia klientom porównanie kosztów ich usług oraz wysyłkę przesyłek miejskich, krajowych i międzynarodowych. Buduje również sieć punktów nadań i odbiorów. Jak zaznaczają jej przedstawiciele, Furgonetka nie jest ani firmą kurierską, ani platformą e-handlową, co sprawia, że może zachować neutralność i jest dobrym kandydatem do roli operatora wspólnej sieci.

Przeczytajcie także: Inpost i IdoSell przygotowały odpowiednik Smarta

Oprócz otwartości, sieć Furgonetki ma wyróżniać również różnorodność maszyn. Firma chce zaproponować więcej modeli automatów, dostosowanych do różnych potrzeb klientów – od małych skrzynek na osiedlach mieszkaniowych do dużych kontenerów umieszczanych na podziemnych parkingach galerii handlowych.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies