Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Umowę abonamentową z Orange można już zawrzeć całkowicie zdalnie. Tożsamość potwierdzicie za pomocą mojeID

Na razie z mojeID można skorzystać przy zawieraniu umowy na usługi mobilne

Orange wprowadziło zdalne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID. Dzięki temu nowi klienci indywidualni mogą zawrzeć z telekomem umowę całkowicie online. Na razie z usługi dostarczanej przez KIR skorzystać można przy zawieraniu umowy abonamentowej na usługi mobilne. Jednak operator zapowiada, że jeszcze w tym roku mojeID zostanie udostępnione również nowym klientom usług stacjonarnych.

Przeczytajcie także: mojeID również dla klientów banków z grupy BPS

Przygotowane przez KIR rozwiązanie umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości z wykorzystaniem danych bankowych. W trakcie tego procesu użytkownik zostaje przekierowany na stronę swojego banku, gdzie podaje login i hasło do swojego rachunku. Tak uwierzytelniony wraca na stronę portalu – przy czym ani bank nie ma wiedzy na temat usług, z jakich użytkownik korzysta, ani administrator portalu nie ma dostępu do danych logowania na konto bankowe.

W branży telekomunikacyjnej z systemu mojeID korzysta już T-Mobile – jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, w sierpniu zeszłego roku operator udostępnił mojeID osobom zainteresowanym ofertą Heyahh 01. Rozwiązanie to zyskuje również coraz większą popularność w firmach z branż finansowej, ubezpieczeniowej, energetycznej czy prywatnych usług medycznych.

Przeczytajcie także: Klienci mBanku mogą już grać online w Total Casino

Zdalne potwierdzanie tożsamości to kolejna usługa KIR-u, z której korzysta Orange. W październiku zeszłego roku telekom w swoich procesach kadrowych pilotażowo wdrożył kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir. Dzięki temu narzędziu pracownicy firmy mogą całkowicie zdalnie załatwiać sprawy z działem HR, bez skanowania czy drukowania dokumentów, oszczędzając czas i zmniejszając koszty związane z archiwizacją i przetwarzaniem dokumentów papierowych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies