Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rankomat rusza z nową kampanią reklamową. Chce w niej pokazać, że klienci porównywarek też mogą liczyć na wsparcie doradcy

Użytkownicy Rankomatu mogą skorzystać przy wyborze ubezpieczenia z pomocy jednego z 200 doradców, a w razie szkody otrzymają wsparcie prawnika

Dziś wystartowała kampania reklamowa Rankomatu. Firma ogłasza, że klienci porównywarki mogą liczyć na wsparcie doradców przy wyborze i zakupie ubezpieczeń oraz innych produktów. Pomóc w wykreowaniu nowego wizerunku marki mają Ranko i Mat, przybysze z kosmosu. Ranko jako bohater bardziej empatyczny reprezentuje wsparcie i opiekę, a Mat to analityczny umysł, który jest mistrzem w wyszukiwaniu najkorzystniejszych rozwiązań. Postacie Ranko i Mata są luźno inspirowane Pi i Sigmą, bohaterami polskiego programu edukacyjnego z lat 80. "Przybysze z Matplanety".

Przeczytajcie także: Platforma sprzedażowa na stronie Uniqi

Dotychczas Rankomat podkreślał w swojej komunikacji konkurencyjność cenową. Twarzą marki była aktorka Anna Lucińska, która przekonywała, że na rankomat.pl klienci mogą znaleźć oferty "tańsze o połowę". W nowej kampanii porównywarka chce pokazać, że zapewnia klientom nie tylko najniższe ceny, lecz także pomoc doradców w wyjaśnianiu wszelkich niuansów przy zakupie ubezpieczenia. Użytkownicy serwisu mogą się w każdej chwili skontaktować telefonicznie z jednym z 200 agentów, dzwoniąc pod wskazane na stronie numery, lub zamawiając rozmowę z konsultantem w dogodnym dla siebie terminie. Firma podkreśla, że jej klienci mogą liczyć również na opiekę prawną – gwarantuje im bezpłatną pomoc prawników w trudnych sytuacjach ubezpieczeniowych.

Rankomat oferuje porównanie ubezpieczeń, produktów finansowych i ofert GSM. Działa od 12 lat.

Przeczytajcie także: Polski insurtech pozyskał 4 mln zł finansowania

Rankomat to kolejna porównywarka, która w swojej narracji stawia nie tylko na cenę, lecz także na wsparcie w procesie obsługi ubezpieczenia. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że również Porówneo postanowiło zadbać o komfort klientów po szkodzie, otwierając dla nich telefoniczne centrum pomocy. Z kolei Punkta, niedawno przejęta przez BIK, buduje swój wizerunek jako internetowego punktu agencyjnego, a nie porównywarki. Okazuje się bowiem, że klienci chętnie korzystają z usług tego typu platform, aby rozeznać się w ofertach ubezpieczycieli, ale ostatecznie umowę zawierają u agenta, ceniąc sobie pomoc specjalisty przy wyborze produktu, a także po ewentualnej szkodzie. A z kolei ci użytkownicy, którzy jednak decydują się na zakup za pośrednictwem porównywarki, zazwyczaj nie przechodzą całego procesu sami, tylko właśnie z pomocą konsultanta. Jak można się nieoficjalnie dowiedzieć, w przypadku niektórych platform udział sprzedaży przez telefon sięga nawet 70 proc.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies